Misty heeft haar best gedaan, maar het was moeilijk om haar stralingen door te geven door het harde lawaai van het dorpsfeest achter ons weiland

Maar misschien zijn ze bij Sjen en Myrdal aangekomen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik vind het echt een ramp, gelukkig had ik er hier wat geplaatst, zo heb ik er toch nog enkele...

Nu is het de eerste keer dat hij weer werkt...maar geen veulen hoor! Alle tekenen waren gisteren weg. Ze heeft een rustige nacht gehad. Wat jmmer dat er bij niemand nog iets gebeurd is! Wachten ze op lekker weer? Woensdag is het lekker weer volgens mij. Van mij mag het dinsdagnacht komen, ik ben vanaf woensdag weer lekker vrij
Bruiloft zou ik ook niet willen missen, ach als ze geen tekenen heeft moet het kunnen toch? Bij mijn merrie kan trouwens wel de staart zo hoog als bij de jouwe, terwijl de jouwe nog wel een tijdje moet toch?

maar zo zag Misty eruit voor het veulenen. Was heel grappig. Ik haalde haar van de wei niks aan de hand uier zo. Op stal werd ze steeds onrustiger zag ik via de cam en om 11 uur stond ze te kegelen en half 12 lag er een veulentje 
Dus ik hoop niet dat nog even moet... pppfff hahahaha
Esme_27 schreef:Ik kan dus echt niet waken vannacht... ik heb morgenochtend om 9 uur een bruiloft aan de andere kant van Nederland. De enige manier om daar op tijd te zijn is de avond ervoor al daar slapen... en ik ben bruidsmeisje....
Faniek je maakt me bang! hahahaha
maar zoals ik al zei, zo loopt ze al een week rond
Zou wel leuk zijn

)