Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Nadat ik ze thuis kreeg wel wat trammelant met drinken, ik was zo bezig met de emmer (wat ze ook niet lustte, terwijl bij de 'merriestation' alles prima ging) dat ik niet helemaal in de gaten had dat ze niet bij de merrie dronk. Toen ik daarop ging letten had de merrie al pijn, want lang niet gedronken, dus dat werd nog een worsteling met voorbeen merrie optillen etc. Maar, het ziet en nu wel beter uit. Blijf het wel monitoren en camera kan dus niet dus ik kampeer zowat op stal
. Veulen is wel een taaie, niet afgevallen. Maar graag zie ik haar gauw wat vrolijker
.Ponytante schreef:Overigens bedacht ik me: fokken kost geld maar in het geheel kom ik voor jaar 1 (mits geen grote complicaties) wel op een plusje uit: Want komende twaalf maanden geen lessen, geen wedstrijden, geen jaarlijks weekendje Zeeland, geen WE-cursus, geen schriktrainingen of andere toestanden waar ik altijd graag mee doe... helemaal niets. Kassa!

vind het wel spannend worden…