Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik weet zeker dat het geen koliek was, maar zou alles wel goed zijn met het veulen? gaat het allemaal wel goed, is dit normaal?
Woogy schreef:Alexandra, heb je eerder veulens gehad? Volgens mij is er geen echt normaal voor merries.
Ik heb dat toen niet zo bewust meegemaakt allemaal.
komt wel goed hoor. Wie weet is het veulen gaan draaien. Elke merrie reageert anders. Ook de tekenen zijn anders. En kan zelfs bij de geboorte met dezelfde merrie anders zijn.
AndreaB schreef:Woogy, haar kansen zijn eigenlijk nihil, omdat alles eigenlijk alleen maar slechter is geworden en ondanks de zware antibiotica niet beter. Niet eens een klein beetje. Ze is vannacht geopereerd en haar gewricht was heel vies, ze hebben extra veel gespoeld. De arts maakt zich grote zorgen dat het dus niet goed gaat komen met May. Als ze nu weer koorts krijgt en kreupel gaat lopen dan is het klaar. Zelf acht ik die kans erg groot, dus ik houd er rekening mee dat we dit weekend afscheid van haar gaan nemen. Ik verwacht dat ze morgenmiddag weer koorts zal krijgen.
Caesar, de moed is diep in mijn schoenen gezonken. Gelukkig hoef ik alleen te zeggen dat we alles op alles zetten en zorgen de mensen in Utrecht ervoor dat dat ook gebeurt. Ondanks mijn verslagenheid wordt er toch door andere mensen goed voor mijn meisjes gezorgd. Daar ben ik erg blij mee.

Dat was ook wat ik bedoelde bij Reuz, het is een mooie brede buffel met een stoere kop erop