Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cynthia82 schreef:Diane_Basje schreef:niet geheel onbelangrijk, ik ben de buurvrouw van Cynthia!
Ik denk dat dit toch wel het belangrijkste is wat je hebt verteld
Cynthia82 schreef:Hinte, ik moet ze wel iedere week een keertje borstelen, maar het valt reuze mee. Dwarrel vindt het heerlijk en gaat er echt voor liggen. Spooky vindt het niet heel tof, maar die laat het zich maar gebeuren en Spin? Die doet net alsof hij vermoord wordt. Ik denk dat Diane hem kan horen krijsen als ik met hem bezig ben
Chantalll schreef:Hey Cemlys ! Gezellig dat je er ook bent !
stal_HD schreef:Aaah nachtbrakers.... Maar wel voor een goed doel.
Ice gaat vast wel snel bevallen. Gun ik je wel.
Maar ook de temperatuur mag weer omhoog. Wil graag de vorst weg.![]()
Hier wilde gaya vanmorgen niet eten. Ik denk dat ik teveel hooi voer momenteel.....Maar voor de zekerheid houd ik haar even in de gaten.
Icecrystal schreef:Dat schiet ookal op Ceasar. Zo spannend nu er meerdere in de buurt komen.
Welkom Cemlys![]()
Gefeliciteerd met jullie kalfje Inowa![]()
Hopelijk wil Gaya straks weer eten en is niks stal_HD.
Al die zorgen omtrent de drachtige dames. Het is erg leuk om een drachtige merrie te hebben maar ik herken echt wat je zegt mijnlieverd. Het is net of ik zelf moet bevallen, haha.
Vannacht hadden Ice en ik () een hele onrustige nacht. Ontzettend veel mesten en rondjes draaien. Ik ben benieuwd hoelang ze het nog vol gaat houden.
Vandaag dag 342!
Enneh Cynthia; Die staat!
Cynthia82 schreef:Wàt?? Crines ook pas 26? Pfff... ik begin me oud te voelen....![]()
Hahaha, waar heb je die vriend vandaan getrokken tijdens je tijdgebrek?
Chantalll schreef:Pfff dat is min als er ern stukkie blijft hangen, wij hebben dat vaker bij een enter *schapen* die een moeilijke bevalling heeft. We geven ze automatisch nu nageboortepillen. Stinkt ook zo ontzettend als het blijft zitten ... brrr