Wat een heerlijke buikjes komen voorbij!!
KOM MAAR OP MET DIE BABYBOOM!!!!
Ga zo naar stal, ff kijken hoe onze dikkies het doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) maar die poep/gras/moddervlekken... nee, nooit weer 

Volgende week gaan skiën, dan lapt ze het ons helemaal. Zou spijtig zijn voor mijn eerste fokprodukt.

Altijd leuk, foto's van spelende veulentjes!
Dus kan straks als ze een paar maanden oud zijn weer mooi allemaal bij elkaar in een grote groep en dan lopen ze vaak uiteindelijk bij één merrie.
Die vind het gekeutel wel gezellig. Muzefee schreef:Jah het is altijd fijn dat ze heerlijk samen kunnen spelen! Hier komen ze vrij dicht op elkaar, eigenlijk zijn ze binnen één maand tijd allemaal uitgerekend.Dus kan straks als ze een paar maanden oud zijn weer mooi allemaal bij elkaar in een grote groep en dan lopen ze vaak uiteindelijk bij één merrie.
Die vind het gekeutel wel gezellig.
Ze wil ook snel weer naar binnen toe, denk dat ze de rust van d'r stal wel fijn vindt.

Heerlijk als ze zo op je af komen rennen, mijn ruin doet dat ook soms, maar ik denk dat het meer is omdat hij denkt dat ik lekkers bij heb 
ofwel heeft die kleine een olympisch zwembad ofwel is het een heeeelllleee grote!