Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iorrr schreef:Ja echt wel! Ik hoop dat ik dan mooie foto's kan maken/ gemaakt worden! Lijkt me erg mooi om hem te zien in de ring met zijn vader en zijn moeder!
Sjoert schreef:Iorr; een vrouw hoort dat leuk te vinden![]()
![]()
kannie schreef:wel een mooi compliment iorr, toch? of vragen ze al de nakomelingen?
pfff had ik vanmorgen de shettenwei nagelopen, een doorgang gevonden en dus gerepareerd en wat denk je? loopt Karel de shet 'smiddags wéér los! om gek van te worden! ik heb hem nu voor de nacht opgesloten in zita's oude stal en dan mag hij daar zijn zonden eens gaan overdenken whahaha,
vannacht iig geen loslopende shet hier.....
Nicole288 schreef:Iorrr schreef:Ja echt wel! Ik hoop dat ik dan mooie foto's kan maken/ gemaakt worden! Lijkt me erg mooi om hem te zien in de ring met zijn vader en zijn moeder!
Zijn vader zal niet tegelijk in de ring zijn denk ik? Dan zou eht wel een hele brave hengst zijn!
Sjoert: Heb je eindelijk een echte mijlpaal, vergeet ik hem gewoon! Gefeliciteerd met de 320 dagen
Nicole288 schreef:SunnyR: Waarom waak je al om het uur? Uier is nog lang niet klaar en ze is nog maar 308 dagen? Stel dat ze over draagt dan wordt het zo wel heel slopend? (of heb ik weer iets gemist en heb je de reden al verteld?)