Citaat:
@ Daanie : het probleem is dat in geen enkele kliniek hebben ze veel ervaring met een geval als onze Fighter ,het was echt extreem in de krom zijn beentjes ,dus ieder geeft een mening ,bellen andere klinieken op en dan zijn er natuurlijk ook veel uiterste meningen -wat gisteren ook al wat "gezeik" opleverde tussen de artsen ,fysio ,helpers ,chirurgen ... maar wij staan daar dan tussen en hoewel wij daar eigenlijk niets van afweten moesten wij gisteren beslissen en dat was best moeilijk .Maar vermits er meerder waren die een operatie nu afraden omdat hij dan minstens zes keer onder het mes zou moeten hebben we beslist het met de braces te proberen ,zeker in de eerste levensmaand(en) is alles bij het veulen nog erg beweegbaar en we zouden binnen enkele weken echt resultaten zien ,dus daar gaan we voor .Hem zo het land ingooien en hopen dat het goedkomt is geen optie ,we zijn immers al zo ver dus moeten we ermee doorgaan !! Als je het zo laat komt er terug veel gewicht op dat nog kromme beentje en dat zou alleen maar krommer worden .Volgende week kan hij dus lekker met zijn braces in spaans pas de weide op .Ik moet ze dus wel om de 8 uur aan en uit doen en toch nog wat rek-strek oefeningen met hem blijven doen ,hoop daarbij dat ie zo braaf blijft als nu anders heb ik er mijn handen vol aan !!
weer even niet geweest... maar ik duim echt keihard voor die braces! Zoals die braces er op de foto's uitzien zou je toch denken dat het goed moet kunnen aanslaan. Zijn been wordt recht gehouden en daar komt dan op die manier het gewicht op. Ik begrijp heel goed dat je je zorgen maakt om dat kromme beentje, het ziet er nog vervelend uit. Maar aan de andere kant, vergeet niet hoe zijn beentjes er eerst uit zagen en hoe relatief goed dat is bijgetrokken, dat moet toch moed geven....
[/quote]Dus ik probeer voorlopig nog niet teveel te tobben ,maar ik heb toch vaak traantjes in de ogen als je nu zo in het land merries met gezonde veulens ziet lopen ,of zoals gisteren het topic met de 2 gezonde tweelingveulens ,waarom is dat ons niet gegund geweest?
je blijft er toch mee bezig [quote]
Dit kan ik echt heel goed begrijpen. Dat is pijnlijk om te zien! Des te blijer ben je als fighter eindelijk de groene wei ziet... Er van uitgaande dat alles goed komt, heb jij straks wel een extra speciaal veulen, waarmee alles wat hij later bereikt extra bijzonder zal zijn. Dit in tegenstelling tot de veulens die je nu in de wei ziet lopen...
Verder mooie foto's weer! Hij ziet er inderdaad heel gezond uit. Op naar de braces! Zie het als een nieuwe fase waarin we weer zullen duimen voor de goede afloop!