Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Polly schreef:Nancy had vandaag overduidelijk een "ik ben drachtig dus ik ben niet normaal" dag.
Normaal gesproken als ze in de paddock staat schreeuw ik minstens 20x per minuut dat ze niet met haar kop tussen de draden doormag, vandaag besloot ze dat ik mijn stem moest sparen want ze bleef keurig staan.
Ook in de uitloop (normaal staat ze daar gemiddeld 20 seconden in voor ze ontflipt) bleef ze uiterst bedaard staan, en ze wilde eigenlijk niks.
Een rondje stappen aan de hand was eigenlijk al teveel voor mijn theemuts.
Ben benieuwd hoe ze morgen is...
Mac schreef:Kunnen die van jullie dan ook zo'n debiele platte onderlip trekken? Lee gaat zelfs zover dat ze met haar onderlip op mijn hand of op mijn arm gaat staan "bangen". Met de onderlip langs ritselende stofjes schuren is ook favoriet. Ik weet niet wat ze daar nou zo lekker aan vindt; maar dat deed ze tijdens haar vorige dracht ook...
Mac schreef:Kunnen die van jullie dan ook zo'n debiele platte onderlip trekken? Lee gaat zelfs zover dat ze met haar onderlip op mijn hand of op mijn arm gaat staan "bangen". Met de onderlip langs ritselende stofjes schuren is ook favoriet. Ik weet niet wat ze daar nou zo lekker aan vindt; maar dat deed ze tijdens haar vorige dracht ook...
jeddah schreef:ik heb al een maand lang de resterenede dagen in mijn onderschrift staan! Dus, ja, ik ga ermee door
!!