Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muronia schreef:Nee het merriespreekuur is echt tussen 9 en half 10 daar dus een andere tijd kan niet. Een dag later heeft geen zin, want als de eitjes dan wel weg zijn, dan weet ik nog niet of het te laat was of niet. Het is niet anders voor nu.
Muronia schreef:Nee het merriespreekuur is echt tussen 9 en half 10 daar dus een andere tijd kan niet. Een dag later heeft geen zin, want als de eitjes dan wel weg zijn, dan weet ik nog niet of het te laat was of niet. Het is niet anders voor nu.
Vulina schreef:Bij de 1 springt een ei op 3.5, bij de ander op 6.5. Ze kunnen aan de baarmoeder (oedeem hoeveelheid) zien hoe ver en hengstigheid is, icm de zachtheid en vorm van het ei en de strakheid van de cerfix.
StalMelyn schreef:Spannend cynthia, ben benieuwd of het al zover is. Ik vertrouw altijd op mijn gevoel. Soms zijn de merries gewoon wat eerder, zeker met mooi weer of als ze gras weer op mogen ben ik altijd iets vroeger erbij.
Hoe laat komt de veearts? Hoop niet te laat als je dan nog zo'n reis moet maken.
Vulina schreef:Bij de 1 springt een ei op 3.5, bij de ander op 6.5. Ze kunnen aan de baarmoeder (oedeem hoeveelheid) zien hoe ver en hengstigheid is, icm de zachtheid en vorm van het ei en de strakheid van de cerfix.
Kabayo schreef:Kabayo schreef:Zilver 3e keer niet drachtig van diepvries van Uldrik helaas. Ik ga nu hengstenwissel doen. Ik heb gebeld en ga denk ik voor Omer. Hangt even van het dekgeld af. Anders voor de homozygoot bonte hengst Tiësto. Even afwachten.
Ik ga nu trouwens voor Omer
Tinniie schreef:Vulina schreef:Bij de 1 springt een ei op 3.5, bij de ander op 6.5. Ze kunnen aan de baarmoeder (oedeem hoeveelheid) zien hoe ver en hengstigheid is, icm de zachtheid en vorm van het ei en de strakheid van de cerfix.
Wij zijn hier rond 4,5 gewoon, maar had vorige week iemand die hun enige paint merrie liet dekken van mo, verder hadden ze enkel Belgische trekpaarden.. Zij ‘is dat normaal dat ze al op 4,5 gaan??? Wij zijn 8-9 gewoon’
Ikke
Spannend morgen Cynthia!