Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Granoek schreef:Oh wauw dat is net zo'n plastic paardenbeeld, helemaal blinkend en de manen perfect gedaan haha!
Is ook geen puppy meer hé![]()
Duke zijn leeftijdsgenootje mag in december ook naar de keuring.. Is de eerste hengst die ik als veulen geboren heb zien worden en zien opgroeien tot de keuring etc, best wel bijzonder!
Is ook de eerste hengst hier die mag blijven als hij afgekeurd wordt. Dan wordt hij geruind en beleerd, het is zo'n schatje.
Duke zou ook naar de keuring mogen nu, als hij geen halfje was. Gaat toch snel allemaal hé
Rivano schreef:Wow Castello, en wat heeft hij ook al een mooie gespierde achterhand en dikke staart. Neo en Lily-fee ook! En Beer en Joy vast ook, staat niet op de recentste fotos, maar ga er 100% vanuit.![]()
Heb werkelijk geen idee hoe groot Parisa gaat worden.
Vader = 1.74m, Moeder = 1.66m. Is moeders eerste veulen.
Ze meet nu 1.60m, en is 2 jaar en 1 maand.
Elke groeicurve geeft weer iets anders. Maar het lijkt me dat ze niet echt groot wordt. Iemand een inzicht/idee/schatting?
Doe verder niets actiefs met haar voor spierontwikkeling, ze staat gewoon 24/7 buiten in een grote gemengde kudde.
[ [url=m/gtqnNQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xtSN9w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZKKYRL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anoniem schreef:Maar onze IJslandermerrie is juist enorm gaan groeien tussen haar 2de en 3de.
Anoniem schreef:Volgens de groeicurve die ik gebruik, zou ze ongeveer 1.66m moeten worden
Daphara schreef:Ik denk dat ze dan 167 gaat worden als je de groeicurve voor 160-175 aanhoudt.
ambre schreef:Ik krijg gelijk weer zin om mijn Lollipopje te gaan meten!
Dunkeedoo schreef:Nu zegt mijn hoefsmid dat ze volgens hem toch over de 165 heen gaat, ik verwacht zelf tussen de 160 en 165.
Toen ze terug het land op ging was ze ong 158 en bijna 2. Zowel mams als paps zijn rond/over de 170 en haar halfbroertje is een stuk groter.