Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Liaan schreef:Dat bijgelovige ken ik ook. Pfff die goktopics daar krijg ik nou de kriebels van...
Icecrystal schreef:Cynthia: Nogmaals van harte gefeliciteerd met FioreIk ben benieuwd of ze gelijk hengstig wordt als ze de hengst ziet.
Silly1972 schreef:Dank je Cynthia.
Ik zit wel half maart met en veulen van en maiden merrie
Fotsy schreef:koud is het echt, je zou voor minder, je eitjes vasthouden
linda2008 schreef:Cynth, ja!!! Met hoofdletters en uitroeptekens! Haha!
Het is zeker een optie... Nog sterker; de hengst gaat dit weekend naar de andere eigenaren (om klaar te stomen voor de show en keuring) dus ik heb vanavond overgeslagen en kijk morgen bij allebei nog even wat ze doen. Dan ga ik gewoon maar voor de "18-dagen-scan" en heeeel hard hopen dat het toch gepakt heeft.
Vroege veulens zijn met het weer niet gunstig maar ik kan wel makkelijker vrij krijgen in maart en aprilbovendien gaat de hengst dit weekend dus tijdelijk verhuizen en ik hoop dat mijn merries niet uit logeren hoeven (sloerie2 staat nog niet zo lang hier, sloerie1 heeft ein-de-lijk een passend vriendinnetje, en ik heb geen eigen vervoer dus ik moet andere er mee belasten) dus voor mij zou het echt het meest gunstig zijn als ze allebei in 1x gepakt hebben
Zondag fiore weg brengen? Oeii wat spannend allemaal zeg![]()
Is ze relaxt op ander terrein? Of is het zo'n "heimwee-merrie"?