Elisa; Azia ziet er super uit. Mooi in verhouding staand buikje!! Spannend he
Hier voer ik gewoon onbeperkt hooi, verder niks. Merrie doet het er nu super op, zodra ze echt in gaat vallen krijgt ze gewoon wat brok en snijmais bij maar vooralsnog is de kwaliteit hooi super.
1 word er bewaard voor mij in elk geval (hoop ik toch).
Arianne
Geplaatst: 25-02-16 09:08
Yesssss gefeliciteerd met je mooie mannetje!! Mooie naam ook. Wat lijkt me dat lastig; zo op afstand mee moeten leven. Waar hoop je zelf op; bruin of schimmel? Of misschien helemaal geen voorkeur natuurlijk.
Fotsy
Geplaatst: 25-02-16 09:09
en de mijne ook venthe Het is natuurlijk zo dat er gemiddeld meer hengsten dan merrie's geboren worden, das bij ieder diersoort zo, ook bij mijn konijnen, in al hun nesten zitten meer rammen dan moeren en ook bij mensen worden er meer jongens dan meisjes geboren, zeggen ze toch .
Lisa gefeliciteerd met jullie onwijs geweldige mooie lieve en knappe veulentje super stoere lieve naam past super bij hem! Ik ben zo blij dat je er van het weekeind bent! Toppie! Was een lange nacht maar zeker meer dan waard ga zo mijn bank onveilig maken en paar uurtjes slaap inhalen...
Gefeliciteerd Woogy! Ben benieuwd naar droog foto's!
Manda, klopt hij gaat bij het WPCV en hij is GGK hoor
Pretty, ja dit jaar is het wel heel stil met veulentjes...
Rianne, Anouk ziet er goed uit zeg!
Zag ook een mooi palomino buikje en KBK met een mini klein beetje uierverandering al zou die mij niet eens opvallen
Crines, ook ik zou inderdaad de gunstige foto's gebruiken van je dekhengst. Heb zelf ook dekhengsten staan en daarvoor zou ik die foto's nooit in hun advertentie gebruiken Wel een heel mooi dier!