Helaas vandaag het 5e bezoekje van de DA gehad. Het ging ineens heel slecht met Lola en ze moest aan het infuus en weer medicijnen. We geven haar nu elk uur flesvoeding bij om aan te sterken en hopen dat het nu de goede kant op gaat!
Ja hoor beval maar lekker van een prachtig veulentje met een hartstikke mooie naam als ik op vakantie ben, kom ik eerder terug ook (om die ezelbeeb te bewonderen natúúrlijk! ) en izzie ziek!
Bedacht het trouwens daarnet ook toen ik aan het terug lezen was, Coteletje was gwn een prachtig veulentje aan het maken want hoe wist ze na het 7de veulentje al wel...
Maar achgos.... duimen dat het weer de goeie kant op gaat en we beloont worden ook hier voor op al dat wachten!!!
ben net terug van vakantie, gelukkig is ze er dan eindelijk!! maar ik hoop echt dat het goed gaat met allebei en wil je veel sterkte wensen..... denk aan jullie en duim... liefs.
Bedankt voor alle lieve berichtjes! (krijg er tranen van... het is ook zo'n stress). Vandaag gaat het ieieieieieieeeetsje beter met Lola. We hebben haar vannacht een (honden)dekje opgedaan zodat ze lekker warm kon blijven. Om het uur (behalve 's nachts) krijgt ze 100 ml melk bijgevoerd om aan te sterken.
Zilkesteyn70
Geplaatst: 30-08-11 09:45
O wat een narigheid, denk je eindelijk te genieten na zo lang gewacht te hebben en dan worden ze ziek Ik hoop dat ze snel weer opknapt
Wat vervelend! Ik hoop dat het snel beter gaat met Lola!
Suusje1972
Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-11 17:35
Zojuist hadden we hier heel even zon dus na de fles heb ik de stal open gezet zodat Colette even 5 minuten de benen kon strekken. Lola vond het ook lekker buiten en genoot zichtbaar (en d'r oren staan ook weer een beetje omhoog = goed teken).