@inowa: Waarom nu nog scheren? Bij ons op stal zijn bijna alle paarden al aan het ruien en ondertussen zit de zomervacht alweer onder de wintervacht, als je nu dus gaat scheren beschadig je de zomervacht....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CubaLibre schreef:Hier staat Chennai ook al onder een dunnere deken en gaat ze eerdaags onder een 0 grams regendeken, zolang het niet mega gaat vriezen moet dat kunnen. Chennai is dan wel geschoren maar maakt dus ook geen vacht extra aan (heb gewoon een maffe pownie) dus moet wel opletten of ze het niet koud gaat krijgen....
@inowa: Waarom nu nog scheren? Bij ons op stal zijn bijna alle paarden al aan het ruien en ondertussen zit de zomervacht alweer onder de wintervacht, als je nu dus gaat scheren beschadig je de zomervacht....
Cynthia82 schreef:Het was me inderdaad al opgevallen dat je er minder vaak bent de laatste tijd, Marlis. Jammer hoor, maar wel begrijpelijk..
Sterkte met je rug!
inowa schreef:CubaLibre schreef:Hier staat Chennai ook al onder een dunnere deken en gaat ze eerdaags onder een 0 grams regendeken, zolang het niet mega gaat vriezen moet dat kunnen. Chennai is dan wel geschoren maar maakt dus ook geen vacht extra aan (heb gewoon een maffe pownie) dus moet wel opletten of ze het niet koud gaat krijgen....
winoa begint altijd pas in mei te verharen...ze laat ook nu nog geen haartje los.
vandaar dat ik dit winterhaar eraf wil hebben,pony word gevaarlijk dik en dieet werkt schijnbaar niet,kan der nu met deze vacht ook geen beweging geven omdat het niet op tijd droogt,op stal is ook geen optie want heb een open stal.
veearts raadde ook aan om de pony echt te laten afvallen want dit is echt niet goed.
Cynthia82 schreef:Dat is wel heel druk, ja.
Ik werk 38 uur per week en ga 3 doordeweekse dagen en 1 weekenddag naar Dais. Dat vind ik al best druk, maar ik heb (gelukkig) geen schoolopdrachten