Ik was idd ook even het beeld kwijt.. Maar ik heb haar weer
melanie_h
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-11 20:09
sorry. had even kortsluiting gemaakt waardoor de stroom uitviel Was de honden aan het wassen, die waren mee geweest naar het veld en hadden zich in een vers gemest land gerold. Had de hetelucht verwarming aan en de föhn en dat ging even niet samen
Ja ja inmiddels is ze gaan liggen.... wel met der ruggetje naar de camera, dus kan der hoofdje niet goed zien, af en toe draait ze der hoofdje naar der buik...
Marloes_R
Geplaatst: 06-03-11 09:37
Mel, heb je Keepie ernaast staan? Ik zag haar hoofd net geloof ik
Die aranka houdt het lang vol zeg...Ik zal blij zijn als die kleine er gewoon is straks. Ik vind het al enorm spannend, laat staan hoe jij je moet voelen...
Hier ook een mee lezer /kijker en ik vind het bijna verslavend. Grappig af en toe dat hoofd van de pony naast haar. Dat er maar snel een gezond veulentje geboren gaat worden.
melanie_h
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-11 10:11
, dat is de neus van keep die af en toe in beeld komt En mooi he dat ze het nu zolang al volhoud, gaat nog steeds goed hier!
zit alleen te dubben wat te doen vanmiddag. We wilden eigenlijk met Lindsay naar het chipsenbal, maarja dan is niemand thuis he
Vannacht nog een sms-je gehad van iemand, bedankt nog diegene! Zo fijn dat er mensen meewaken.