misschien als t veulen van Ts de strijd voelt wil hij er wel uit komen

het is t proberen waart.. de rest wat hier allemaal al geprobeerd is, heeft geen verschil gemaakt...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lifaya schreef:Ojeetje een maand over datum! Wat zegt de DA ervan? hopelijk komt alles goed met je meisje
Mijn merrie werd maar liefst 6 weken 'te laat' geboren. Dierenartsen doen er vaak liever niets aan omdat bevallingen die zijn opgewekt vaak slecht aflopen. Het komt er vanzelf wel een keertje uit!
goeroe schreef:lifaya schreef:Ojeetje een maand over datum! Wat zegt de DA ervan? hopelijk komt alles goed met je meisje
Dat komt wel vaker voor hoor.Mijn merrie werd maar liefst 6 weken 'te laat' geboren. Dierenartsen doen er vaak liever niets aan omdat bevallingen die zijn opgewekt vaak slecht aflopen. Het komt er vanzelf wel een keertje uit!
lijkt me toch nooit een fijn idee, maar liever een veulen dat te laat geboren is dan te vroeg
lifaya schreef:goeroe schreef:Dat komt wel vaker voor hoor.Mijn merrie werd maar liefst 6 weken 'te laat' geboren. Dierenartsen doen er vaak liever niets aan omdat bevallingen die zijn opgewekt vaak slecht aflopen. Het komt er vanzelf wel een keertje uit!
Ohhh gelukkiglijkt me toch nooit een fijn idee, maar liever een veulen dat te laat geboren is dan te vroeg
Sterkte TS!
Ze had wel - zeker voor in de zomermaanden - een extreem lange vacht, dus hebben we haar moeten scheren. Maar gezien de temperaturen nu denk ik dat een lange vacht alleen maar welkom is.
Ze zijn gewoon in de war