Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ProudJustify schreef:He wat is dat dan, hoe kom jij aan mijn glazen bol PVD?
Of heb jij een andere bol??
Patoucha schreef:Ziet er naar uit dat ze idd vannacht een veulen krijgt. spannend
PVD das mooi.
Kun je voor mij ook een voorspelling doen?
cindybijl schreef:pvd: kun je dat melodietje niet gewoon downloaden op de computer en dan op je telefoon zetten?
hiboune schreef:pvd groot gelijk heb je hoor in dat topic ! wat een verhaal :S
Noesie schreef:pvd: waarom ben je er bang voor?
heb het topic ook opgezocht.. wat een verhaal joh.. en dat andere topic ook..
Venna schreef:PVD ik vond het trouwens niet echt grof of over de lijn wat jij in dat topic neerschreef. Niets om gebanned te worden!
potverdikkie schreef:ProudJustify schreef:He wat is dat dan, hoe kom jij aan mijn glazen bol PVD?
Of heb jij een andere bol??
ja, ik heb de nieuwste versie
Sjoert schreef:Mabon: wow.. wat goed zeg!!
Ik sta wel te kijken van die foto met die trekpaarden erbij. Hoe heb je dat gedaan? Eerst ernaast laten lopen of meteen bij die paarden de wei in?
Mabon schreef:Sorry lees nog wel mee maar te weinig tijd om te reageren.
Dinsdagavond laat stond de DA hier op het erf met een moederloos kwpn veulentje.(Moeder is na 4 dagen overleden ) Hij durfde het niet bij de eigenaar te laten want dan zou ze het niet redden.
We willen proberen of het trekpaard haar aan wil nemen die heeft nu zelf ook een veulen aan de voet lopen maar ze heeft al eerder een kwpner groot gebracht. En ook toen ze zelf een veulen had mocht een friesje bij haar drinken.
We hebben dus goede hoop dat het goed gaat komen. Het veulen drinkt nu goed uit een bakje en is vandaag 6 dagen oud.
Ons maakt het niet uit dat we iedere keer het veulen moeten voeden maar we hopen wel dat de trekpaarden haar groot willen brengen.
Meet Daphne
pluklief schreef:Ik had jullie om advies gevraagd vanwege mijn merrie.
Gister heeft het veulentje super gedronken maar helaas is de kleine annebel vanacht overleden, ik ben er echt kapot van ze was zo ontzettend leuk en lief.
Citaat:@gem : hahaha blijkbaar jij toch eerst ! Gefeliciteerd![]()
Hier nog altijd rustig, in volle spanning afwachten en