Hier staan ze ook hele dagen buiten. Woensdag en donderdag als het zo heet wordt komen ze op een ander stukje met veel schaduw. De stal zelf is niet geïsoleerd, dus daar is het overdag ook super benauwd.
Gemist, maar gefeliciteerd Vulina!
Laatst bijgewerkt door Renske_W op 15-06-21 06:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Renske_W
Geplaatst: 15-06-21 06:26
Het lijstje van vandaag
Klopt er iets niet aan de lijst of is je merrie veilig (mini’s vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen) en wil je erbij, stuur mij een pb en ik voeg je toe!
Setteli/Smeetje_x - April - 341 dagen Vulina: Rivanna 339 dagen MarryAnneR: Phoebe 334 dagen Cp112: SD Charisma / Cherry 330 dagen manuela_j: Luna 329 dagen Cp112: Mary Elizabeth / Lizzie 325 dagen Icecrystal: Yinthe 324 dagen Moner: Gisa 322 dagen Ennasil92: Femme 318 dagen Ennasil92: Liedewij 318 dagen Stal_HD: HD Tiz Dark Lady Gaya 303 dagen
Laatst bijgewerkt door Renske_W op 15-06-21 06:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier alles vannacht voor het eerst buiten. Straks alles op stal en vanavond weer naar buiten. Ik doe het vanwege de warmte, maar minstens net zo veel tegen de muggen en vliegen.
Vulina gefeliciteerd! ik zag het al op facebook. En gelijk dacht ik: nu staat April bovenaan het lijstje
Het schiet nog niet op. Gisteravond had ze weer een druppel, dus gelijk getest, maar nog steeds 8 Het is ook een waterige witte druppel, dus nog niet echt wat. Banden zijn wel slap, maar de rest moet nog even.
Hier staan ze wel de hele dag buiten. Ik heb zowel in de paddock als op de wei altijd ergens schaduw. En ze hebben allemaal een vliegendeken op. Als het veulen er is zal ik ze wel in de middag op stal zetten met dit weer.
Ik heb ze van de wei gehaald (dat weitje te weinig schaduw en is nu net niet verbonden met de stal) en op de paddock deze dagen. Kunnen ze de koelte van de stal opzoeken als ze willen. Ik heb nog een paar echte haarballen (shetjaarling) die anders gekookt wordt denk ik. Toch eens een scheermachine over halen.
Hier merk ik heel erg dat ze overdag met de hitte graag de koelte van de stal opzoeken (stallen hier zijn heerlijk koel) Maar ik woon hier in het bos en we hebben echt vreselijke last van muggen en straks ook weer dazen. Dus ook daar schuilen ze graag voor.