Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
polleman schreef:miicchhellee gaat de goede kant op,
kan je eventueel ook zelf aanwezig zijn bij geboorte?
friesiszwart spannend en wel fijn om te weten voor je zelf dat ze dat standaard doet, anders schrik je denk ik wel,
Tinniie 320 is gemiddeld minimale, maar als met 315 dagen af is maakt het denk ik niks uit,
inowa mooi buikje zo via de voor en achterkant bij pepper,
kleinvosje dat is wel fijn, dat het dan stukje dicht zette is naar de tijd en niet weer open hoeft om te dekken of wat dan ook,
dadabo mooie combi, en spannend hoor,
Emmy7 mooie buik,
Luna2006 je eerste foto keek ik wel even raar hu wat is dat maar foto was verkeerd om hahaa,
uier gaat ook de goede kant op.
verslaafd aan bokt nee jo![]()
sommige merries maken het gewoon spannend en we willen gewoon veulens zien
miicchhellee schreef:polleman schreef:miicchhellee gaat de goede kant op,
kan je eventueel ook zelf aanwezig zijn bij geboorte?
friesiszwart spannend en wel fijn om te weten voor je zelf dat ze dat standaard doet, anders schrik je denk ik wel,
Tinniie 320 is gemiddeld minimale, maar als met 315 dagen af is maakt het denk ik niks uit,
inowa mooi buikje zo via de voor en achterkant bij pepper,
kleinvosje dat is wel fijn, dat het dan stukje dicht zette is naar de tijd en niet weer open hoeft om te dekken of wat dan ook,
dadabo mooie combi, en spannend hoor,
Emmy7 mooie buik,
Luna2006 je eerste foto keek ik wel even raar hu wat is dat maar foto was verkeerd om hahaa,
uier gaat ook de goede kant op.
verslaafd aan bokt nee jo![]()
sommige merries maken het gewoon spannend en we willen gewoon veulens zien
Ik hoop inderdaad tijdig aanwezig te kunnen zijn.. Als de voortekenen er zijn dan wordt ik gebeld en laat ik alles vallen om die kant op te gaan.. met normale snelheid is het een uurtje rijden voor me