DMHorses En lekker geslapen in de caravan? Hopelijk is de babyboom in gang gezet en komt die van jou ook snel.
Set-Elkol nog bedankt voor je tip in het namen topic over de wikipedia dranken ik heb daar mijn namen voor het toekomstige veulen gevonden. En op zo'n zwangere buik mag je verlieft zijn hoor.
Stal HD gefeliciteerd met het merrieveulentje.
Hindo2 Welkom en gefeliciteerd met je KWPNer. Ik heb geen ervaring met zo'n chip.
Al_Zawraa Mausi begint al vroeg aan het uier.
Casca zit nu ook in de veilige zone.
Dustinlover Fab heeft ook al een mooi uier en goed vorderingen zo te zien succes.
Yellomofoon Bij jou ook heel spannend buik slanker dus het zit eraan te komen.
Ayasha Sterkte met je gek makende merrie die manisch agressief is.
Woogy wat ontvouwt Tara zich mooi echt een pittig en mooie dametje met een heerlijk eigenwijs koppie.
wijkhuijs Welkom en gefeliciteerd met de drachtige merrie.
Annikab Hoe kun je dat nou doen Euforio een rose halstertje om.
Inowa García ziet er lekker rond uit.
crazy_funky Yuna maakt het ook al spannend.
C2012 ook welkom
Ponyparadijs ook verlieft op Tara hopelijk krijg je er ook zo één.
hannekebosch al mooie uiertjes.
rooslover mooie buikjes en uiers vooral Sally haar buik.
Chantal gefeliciteerd met deze vlugge meid ze is mooi getekend.
Nu ga ik snel weer aan het werk het laatste uurtje.
Weer een ochtend ontzettend vroeg wakker....ga maar op tijd naar de pony's om te voeren.
ik heb voor het eerst echt bizar gedroomd! Ik had García en nog een welsh cob merrie staan en tegelijk uitgeteld. bij het waken begon de cob merrie met bevallen en we waren zo aan het opletten bij haar dat we niet zagen dat García inmiddels al bevallen was van een palomino hengstveulen.
Verder op mn foon aan het bijlezen en vind reageren dan ni zo handig
Maar chantal van harte gefeliciteerd met -weer maar eens- een merrieveulen!!! Ben blij dat de bevalling goed ging en ze is mooooi! Hihi tinkerveulens...ze doen mij toch nog altijd net iets meer Ik wil oooook! Zal je zien dat Angel nu -weer maar eens- een hengst krijgt
Haha van dat veulen van Mel krijg ik ook de kriebels hoor, meer dan van de andere veulens uit het topic...
Waken wordt straks vast geen probleem, heb de halve nacht al wakker gelegen van de gebeurtenissen op werk vandaag. Ontslag en minimale ww nog over... Ik MOET uiterlijk 1 augustus aan het werk, maar hoop anders iig met seizoenswerk al eerder wat te kunnen... Al is het maar om weer ww recht op te bouwen...