Veel plezier, Horsii! Ik vandaag niet naar Sjees. Verzorgster gaat en ik moet huisje schoonmaken en ga daarna met 2 vriendinnen naar Epple Jack. Ik wil naar Dais.....
Ach LiiNd_Y, hier ook nog geen veulen te bespeuren.
Sjol wel sinds vaochtend aan de race kak...zucht.. lag nog goed mest en vervolgens splettermest. Kreeg net ook al smsje van stalgenoot (iedereen waakt over Sjollie momenteel ), die wist natuurlijk niet dat ik vanochtend vroeg al op stal was geweest.
Verder vanochtend uier, banden, kling etc. niet veranderd. Moet toch straks nog zwartje rijden, dan zie ik haar wel.
Steffi_H
Geplaatst: 03-04-11 12:33
Gefeliciteerd Nikita! Mooi uiertjes en buikjes nog voorbij zien komen! En een leuk halstertje voor Kyra. Ik heb ook een roze met licht en donkergrijs geloof ik
Mijn dames voelen zich super op de zomerweide! Staan wel 's nachts binnen en ik denk dat ik dat ga blijven doen (vorig jaar dag en nacht op de weide). Kelsey haar uier is ook gegroeid.... Vind het toch nog steeds wel erg vroeg hoor... 24 maart http://www.mijnalbum.nl/Foto-PM6HYV7U.jpg Vandaag 3 april En nog leuke foto's van gisteren
gefeliciteerd nikita en Marjolein, jou had ik natuurlijk al gespoken
Cynthia82 schreef:
Dit halstertje heb ik voor Bebie Kees Maar nu ik weer zo'n klein paardenbekkie van dicht bij heb gezien, weet ik zeker dat deze in het begin veel te groot is
Wis heeft ook best een ingevallen kontje gekregen.. Ze is zo rustig, en verschrikkelijk aanhankelijk.. knuffel paard.. Nu is ze anders ook wel knuffelig daar niet van..
pffff,net even jaarling buiten gedaan en hooi neergelegd zodat ze lekker wat te knabbelen hebben. pepper heeft nu ook een gigantische zuchtplaat onder haar buik..
ik ben net terug van Ravina,die gaat ineens zo hard. nu kan ik haar staart al vrij ver omhoog duwen,en ze krijgt puddingbillen en haar uier is weer echt gegroeid
Pepper is vast nog wel drachtig,omdat ze nu ook een grote zuchtplaat heeft