Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rowo schreef:Uiteraard ook van mij gefeliciteerd met de veulens en ook de veulens in spé voor 2011
Frits heeft een longontsteking op gelopenGelukkig waren we er erg snel bij en valt het mee.

Zal het dit weekend doen. Vriendlief en ik werken allebei in ploegen, en dit zijn niet dezelfde ploegen. 1 week op de 4 weken hebben we dan ook een hele gezellige week, hij ochtenddienst van 6:30 tot 16:00 en ik avonddienst van 15:00 tot 23:30. En dat was net deze week, dus we hebben elkaar amper gezien. En dan is ie al chagerijnig omdat ie mij zo weinig ziet, dat is dan helemaal een verkeerde timing om te vragen.

IvysToeter schreef:Nicole288 schreef:IT: Is dat een voorwaarde op de keuring? Of iig gebruikelijk dat iedereen dat doet?
.
het is niet echt een voorwaarde, maar dan zijn de veulens beter te beoordelen dan wanneer ze van die wollige dikke vachten hebben/
rowo schreef:Uiteraard ook van mij gefeliciteerd met de veulens en ook de veulens in spé voor 2011
Frits heeft een longontsteking op gelopenGelukkig waren we er erg snel bij en valt het mee.
Arme frits! Enig idee hoe ie die heeft opgelopen? Toch door het rare weer deze week?