Als je het zo goed weet dan vraag/meld je het toch bij degene zelf? En niet zo via een forum.
Blijf er toch bij dat er soms veel te veel op een forum gezet wordt, prive dingen bedoel ik dan

Want fotos zoals hier zijn natuurlijk altijd leuk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
horsii schreef:Zou leuk zijn een veulentje op je berjaardag (ookal is het niet jouw veulen).
Ik hoop peeps op 29 maart, zijn marlis en ik jarig.
Ja ik wordt er ook gek van, er wordt niks ondoordachts gedaan maar als mensen gaan zeggen dat ik geen merriebrok moet voeren trek ik me daar niets van aan.
Aanbevolen hoeveelheid is 2 kilo, ik voer maar een halvje
Iorrr schreef:Balen zeg! In welke richting werk(te) je dan?
Magic_Ice schreef:Inowa, wat kl*te zeg!!!
Ik loop ook al een tijdje zonder werk en dat is best k.t, en ben ook niet kieskeurig maar de banenmarkt is prut hier.
Mooie foto van Pepper!
Betreft Peeps, wellicht is ze iets te dik, maar een drachtige merrie (drastisch) af laten vallen is ook niet echt goed.
Daarbij heb ik een Friese ruin die op foto's dus echt altijd dikker lijkt dan hij in werkelijkheid is, zegt ook iedereen;hij is te dik terwijl ik 'live' zijn ribben netjes kan voelen zonder hard te drukken.
Qua merriebrok, tja, altijd lastig, in 2008 gaf ik mijn ijsmerrie eerst 1 kg merriebrok maar ze werd er zo vet van dat ik minder ben gaan geven, zelfs minder dan 1/2 omdat ze het niet voor de dracht gebruikte maar opsloeg als vet.
Dit jaar geef ik fokkerijmuesli van Marstall en daar lijkt ze het beter op te doen.
Neon, interessant die aardstralen, ben er ook van overtuigd dat het invloed kan hebben, zo kunnen sommige paarden niet in bepaalde stallen staan, zijn onrustig etc. Ik zou graag je pb krijgen over de aardstralen!
Hier alles rustig, merries groeien netjes door!
melanie_h schreef:Joehoe Linda, Enne cam nog nodig of heeft ze haar veulentje er al uit geploept