De eerste veulens verkleuren al De anderen moeten nog komen. Heerlijk
Happy_Hippie
Geplaatst: 09-04-23 19:41
Wat een knappe veulens allemaal
Het is zo dubbel om al die lieve kleintjes te zien, mis onze kleine man enorm Jade komt goed tot rust ze slaapt/ rust veel, ook heeft ze af en toe al een lekker sprintje getrokken in de weide. Het eten gaat in vlagen goed, ze staat snachts nog ff apart zodat ze der hooi ook voor haar alleen heeft.
Kan ik mij zo goed voorstellen Happy Hippie. Heel confronterend. Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt en jullie volgend jaar een veulentje van Jade hebben. Hoewel dat het gemis van Knoxx niet minder maakt.
Vulina, die gaat er gewoon een jaar van maken...
Hier weer genoten van de veulens en het mooie weer! Applejack
Lylou
Daisy
Seven
Geplaatst: 09-04-23 20:54
Nieky Lexie gaat de goede kant op zo te zien Spannend
Baudy Mooi dametje nouja tje ze oogt flink aan de maat Ga je d'r aan houden
Muronia Prachtig
Cioccolato Ja er zit straks tussen de eerste en wellicht laatste een gehele drachtlengte
Happy hippie Goh dat kan ik me zo goed voorstellen echt vreselijk daarvoor fok je niet Fijn dat jade weer wat tot zich zelf komt Sterkte nog
mdh
Geplaatst: 09-04-23 21:15
Jolandje bedankt! Ik ben ook heel blij met haar!
AM horses wat luxe veulens! Hopelijk komt de volgende snel. Altijd zo sneu als die merries het zwaarder krijgen.
Suffie wat een leuke naam!
Seven dat is altijd het leukste. Als al dat lange baby haar eraf is.
Nieky met al dat wit kan je blijven poetsen
Baudyh heerlijk in het zonnetje. Echt 2 druppels water.
Muronia wat een stoer ding! Echt een dapper ventje zo te zien. Gaat het weer beter met je eigen gezondheid?
Happy hippie ik kan het me helemaal voorstellen. Echt verschrikkelijk om zoiets mee te maken. Ik hoop dat je lieve merrie snel opknapt!
Fotsy
Geplaatst: 09-04-23 21:41
Vulina oh boy
Suffie leuke naam idd
Baudy knap veulen hoor Net als sparky Die ook al zo groot is als lowenprinz
Das genieten pompski
Begrijpelijk hh
Was wel schitterend weer vandaag voor een veulen. Ze geven weer slecht dus beter nu nog wat binnenhouden