Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kiss1990 schreef:Vanaf welke leeftijd zetten jullie ze apart met voeren? Ik heb de stal naast de stal van mijn merrie nog vrij. Mijn veulen is al ruim 2 maand dus heb de voerbak nu iets ruimer gezet waardoor mijn merrie er ook net in past en de veulenbrokken lekkerder vindt dan haar eigen brokken. Mijn veulen is met alles bezig behalve met zijn brokken. Hij eet ze wel goed wanneer ik met een emmer met zijn brokken sta en erbij blijf maar uit de voerbak blijft een ding. Dat apart zetten lijkt me ook wel wat maar weet niet of dat nu te vroeg is.
tamaramt schreef:Setteli schreef:Heel weekend niet meegelezen ivm een concours organiseren (het mocht weer). Ik woon tegenover ons verenigingsterrein, dus we konden April goed in de gaten blijven houden.
Wat veel veulens er weer bij, gefeliciteerd allemaal
@Laleentje, wat ontzettend sneu dat ze het niet gehaald hebben. Heel veel sterkte voor jou en je merrie.
April had vanmorgen 2 druppels aan beide spenen, helaas ph nog steeds 8. Ze heeft het wel ontzettend zwaar, dus wat ons betreft mag het echt wel komen. We staan bijna bovenaan het lijstje, wie had dat een paar maand geleden gedacht.
[ [url=m/xBweeB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zou ze toch in de gaten houden.
Mijn merrie was exact hetzelfde als jou. Hoge ph waarde. Minivlekje puntje hars aan 1 tepel. Verder niks. Snachts om 2.35 ging birthalarm af en staken er al de voorbeentjes uit
MarryAnneR schreef:[ [url=m/x8gQXG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben nu al 3 dagen dit kleurtje..
Helaas begint mijn werkgever te mopperen over vrij nemen. Thuiswerken lukt niet door ict gezeur en collega’s uit het stenen tijdperk.
Eerdere strip was lichter maar waarschijnlijk nog zeepresten aan mijn handen gehad.
DDDara schreef:Kiss1990 schreef:Vanaf welke leeftijd zetten jullie ze apart met voeren? Ik heb de stal naast de stal van mijn merrie nog vrij. Mijn veulen is al ruim 2 maand dus heb de voerbak nu iets ruimer gezet waardoor mijn merrie er ook net in past en de veulenbrokken lekkerder vindt dan haar eigen brokken. Mijn veulen is met alles bezig behalve met zijn brokken. Hij eet ze wel goed wanneer ik met een emmer met zijn brokken sta en erbij blijf maar uit de voerbak blijft een ding. Dat apart zetten lijkt me ook wel wat maar weet niet of dat nu te vroeg is.