Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AniekR schreef:Andrea, wat een verschrikkelijk vooruitzicht! Hopelijkis toch deze operatie haar redding!
Stal_hd, balen dat ze het stiekem heeft gedaan, maar fijn dat alles wel goed is gegaan! Gefeliciteerd met de kleine.
Hier ook nooit tekenen gezien als platte mest, eten laten staan en eindeloos heen en weer lopen hoor. Meestal is het echt op ph testen en kleine veranderingen in gedrag dat we besluiten wakker te blijven. Dan is het vaak af en toe een paar minuutjes wat onrustig zijn en dan weer kalm, tot vaak zo'n 10/20 minuten voor de bevalling. Zelfs met om het uur kijken hadden we het waarschijnlijk ook gemist
En hier ook (net als mijn Heitrak's Marvin-moeder, waar bij Alexandra het veulen dus van is), gestreepte hoeven. Moeders heeft daarbij ook zwarte stippen op haar verder witte kroonrand. Bij veulen nog niet ontdekt. Maar die van mij zijn sowieso niet bont (niet toegestaan binnen het stamboek).
Spannend bij Nicole en Alexandra dus! Slapeloze nacht als ik het zo zie
Oh en hier is Lies ook wel eens verdoofd tijdens dracht, een keer voor de 30-dagen scan toen ze net verhuisd was en toen de DA haar gebit ging doen. Zelf wel eens tranquigel gebruikt.
Vorig jaar raadden ze in de EJ dat ook af en smeerden me een nieuw hormoon-middeltje toe. Maar dat was waardeloos spul, niets van gemerkt
Lies is drachtig ook een keer beslagen, dat was de eerste keer voor haar en vond ze ook doodeng, maar dat is door de hoefsmid dan koud en met veel geduld gedaan zonder verdoving of iets.