Bedankt voor de complimenten over Dais
Ze is ook erg op haar plek op deze nieuwe stal. Ik ben blij dat het zo gelopen is. Iedereen is hier gelukkiger; de paardjes, mijn verzorgsters en ik 
Die schijnheilige blik van Lady op die foto met je vriend erbij!
Aniek, ik duim ook mee voor een merrieveulen uit Lies! Maar wat dan? Blijven Raisa en Maisa dan allebei?
linda2008 schreef:Cynth, aaaaaahhhh die poezels

hoe cute is dat!! Hihi dát had ik dan weer helemaal niet bij jou gedacht... jammer dat ik allergisch ben voor katten, anders had ik een huis vol denk... echt niets schattiger dan fluffy kittens

Wat dan wel, een Dobermann? 
Bucks 200 dagen!!
Pretty, gefeliciteerd!!!
Fi lijkt nog breder op haar rug dan Dais. Ik ga er binnenkort echt eens een foto van maken 
Diane_Basje schreef:niet geheel onbelangrijk, ik ben de buurvrouw van Cynthia!
Ik denk dat dit toch wel het belangrijkste is wat je hebt verteld 
O Fotsy, ik wil jouw katten ook zien! 
En wàt?? Rocky nog op je lijstje??
Niet voor 2017 toch? 
(hoewel Rocky ook op mijn lijstje zou staan als ik een passende merrie had gehad
)
Linda, Fi toont ook nog donkerder door het zonlicht op die foto, maar ja, het is wel een toverbal, ja. Ook dat zie je goed op dit overzichtje.
Hinte, ik moet ze wel iedere week een keertje borstelen, maar het valt reuze mee. Dwarrel vindt het heerlijk en gaat er echt voor liggen. Spooky vindt het niet heel tof, maar die laat het zich maar gebeuren en Spin? Die doet net alsof hij vermoord wordt. Ik denk dat Diane hem kan horen krijsen als ik met hem bezig ben 
Succes morgen!
Kabayo, zo'n uiertje heeft Fi nu ook. Die hangt er ook iedere dag anders bij. Links vaak wat groter dan rechts, maar dat kan een dag later weer weg zijn en weer een paar dagen later is het weer terug.
Anika, jouw merrie loopt exact gelijk met Fi. Leuk om haar te zien zo met 8 maanden. De jouwe is wel veel dikker