Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
C2012 schreef:Spannend pretty. Hup Vera hup! Veulentje kan buiten ook bakken.![]()
Is normaal jolandje. Had mijn merrie ook na het verliezen van de tweeling op 8 maanden. Baarmoeder maakt zich proper en gaat terug krimpen. Is als ze gewoon bevallen ook, maar dat gaat sneller omdat veulen dan drinkt. Nogmaals sterkte!
jolandje jeetje het gaat je niet mee, maar echt veel bloedverlies mogen ze volgens mij echt niet hebben en steeds persen is inderdaad niet ok. Heeft de DA haar niet dichtgezet vanachter, zo kan ze haar baarmoeder er niet weer uitduwen.
Och jeetje arme Glowy. Als ze gaat persen zal ze echt weeen hebben.
ben benieuwd naar foto's!!
heb er geen ervaring mee maar wel goed dat je naar de kliniek bent geweest.. ik hoop dat ze gauw opknapt!! 
wel maar een uurtje want madam is helaas erg koliek gevoelig dus gaan het lekker rustig opbouwen
heb uiteraard foto's gemaakt dus vanavond als ik thuis ben eens even foto's op de laptop zetten

Vulina schreef:Jakkes Jolandje! Heel veel beterschap!
Bloed verlies na een geboorte is normaal. Maar vers bloed niet, opschonen geeft oud bloed (donker en vaak iets troebel). Dus als er vers bloed komt is er meestal ergens een bloeding, zoals nu ook blijkt.
Ik vind de adviezen dan hier dan iets gevaarlijk... (is normaal wordt er gezegd, terwijl dat beslist niet zo is)

gelukkig leek ze een post later alweer iets op te knappen... 
Herkennen jullie dat? Ik heb haar toen ze net geboren was de pek uit zien poepen, ze plast en is mega actief. Missch zie ik t gewoon over t hoofd? T zijn ook wel hele kleine poepjes natuurlijk haha.