Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MonDos schreef:Goedemorgen Allemaal, ik lees nu al een tijdje mee maar ik zou nu toch even advies willen vragen![]()
Eerst is het wel zo netjes als ik mij even voorstel, ik ben Monique, 25 jaar en woon samen met mijn vriend in Gouderak.
Ik heb een poolse AV merrie. Het is de bedoeling dat ze deze cyclus wordt gedekt. Vorige week donderdag is de DA geweest om haar te scannen of er een eitje zat, en deze zat er. Vrijdag is ze voor de eerste keer geinsemineerd, maandagochtend weer gescand en het eitje zat er nog, hij was toen ook goed zacht. Maandagmiddag voor de tweede keer geinsemineerd en gistermiddag weer gescand. Het eitje was nu super zacht en zo groot als het eitje van een fries. De DA wil nu vandaag nogmaals insemineren, maar vandaag zit zij op dag 6 van de cyclus en stel het eitje is vannacht gesprongen, dan gaan we haar baarmoeder alleen maar bevuilen. Mijn gevoel zegt dat we het voor deze cyclus hierbij moeten laten en moeten afwachten.
Wat denken jullie? hebben jullie hier ervaring mee?