Gefeliciteerd Nikita! Klinkt als een helse bevalling.... Nu heb ik even een "domme" vraag. wat is hemolythaan???
ga mijn paardjes buiten zetten. zullen blij zijn want ze mogen vandaag voor het eerst weer de wei in...
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 03-04-11 08:56
Nikita, gefeliciteerd!!!
En hier ook maximaal 1 halster per veulen, en vaak een 2de handsje. Ik verkoop de veulens met een nieuw halster erbij, en dan maat shetlander of pony. Passen ze dan net in. Dus de veulenhalsters blijven dan hier.
Orion heeft me niet wakker gebeld en was voor haar doen toch wat onrustig.. Ging pas om 1 uur liggen terwijl ze dan al vaak 2x gelegen heeft.. Maaar.. geen baby dus ik ga weer lekker in m'n huisje klussen vandaag
Jeetje dat is lang.......... Ik hoop eerlijk gezegt dat dat bij mij niet gebeurt :0)
_Fer_
Geplaatst: 03-04-11 10:19
@NIkita: Gefeliciteerd...!!!! gelukkig waren jullie erbij! ben benieuwd naar de fotows... hoe is het nu verder met je merrie?? gaat het goed met haar??
Laatst bijgewerkt door _Fer_ op 03-04-11 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Volgens mij staan die van Sonjim niet meer vermeld op pagina 1 (die komt uit het topic drachtige boktmerries toch?). Zou me niets verbazen als haar paardjes dan toch niet drachtig waren.
Zo hehe ik heb weer bijgelezen.. wat praten jullie teveel..
Marjolijn en Nikita gefeliciteerd met jullie veullies
Joyce Bacardi heeft echt een punt kont zeg wow.. kan het me bijna niet voorstellen als je haar kont normaal ziet haha.Staan ze nu weer bij huis want zag ze volgens mij niet aan de weg meer staan toch?
Ben benieuwd of die van Sonjim nog drachtig zijn..
Fab staat weer lekker buiten.. en is redelijk rustig.. wel staart klein beetje omhoog toen ik der buiten deed zetten, maja we zien het wel Ben wel iedere keer bang dat ik me dood schrik omdat er een veullie langs staat haha