Bij 330 dagen horen natuurlijk wat foto's

Lekker slobber eten

Dikke buik

En haar uier,wat weer gegroeid is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
jennyk schreef:Nicole: jij stond zelfs al op mijn lijstje zonder je vraag

Nyckle schreef:Ik las dat bijna alle (drachtige) merrie's op stro staan. Is vlas verkeerd dan? Want dan zou ik stro aan moeten schaffen

En al harsjes? 
Mijn merrie's komen dit jaar ook voor iedereen te zien op internet te staan! Als ik het allemaal voor elkaar krijg om aan te sluiten.
Heb helaas niemand in de familie die daar goed in is.
Zelfs Isis maakt het nog spannender.
Nog maar een dag of 20 voor het veulen mag komen. Dat schiet op!
Ze is nog helemaal niet zo extreem dik? En andere jaren had ze dat ook nog niet zo vroeg. En toen ik 1 keer aan haar uier trok kwan er meteen een gele/oranje straal hars uit. Haar uier zijn nog lang niet vol, maar de veranderingen gaan me wel heel erg snel zeg.
Ik moet straks maar even bijlezen. 
Ik kan bijna wel gaan wonen op mijn werk. Ben ook totaal niet blij, dat is dus pas zondag weer pony's en als ik ergens onwennig van wordt is het ook maar 1 dag zonder m'n pony's.
K*tzooi. 

Nicole288 schreef:snif.. mijn merries alweer vergeten marlijn, heb ik eindelijk foto's

Viel me alweer op. 
. Maar kan snel gaan, wie weet.

Terwijl dat helemaal niet nodig is, en ik weet dat ze echt niet voor de 320 dagen gaat bevallen.
TabeR schreef:ik heb een vraagje, alleen kan dat alleen over pb het gaat over een drachtige merrie en ik moet het echt weten is er iemand die men vraag wil beantwoorden?