Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 13:39

Hier nog niets. Ik had vanacht(alweer....)goede hoop. Gister avond stond ze met haar biks te pruilen(duurde tot ong 11 uur voor het op was, ze was rond 8 uur gevoerd) en d'r hooi heeft ze vanacht bijna niet aangeraakt.

Ik wacht nog steeds (on)geduldig af.

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 13:46

Nog steeds geen Sjen???

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 13:54

normaal was ze toch wel online geweest rond deze tijd? het is al bijna 2 uur!!

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 13:59

Ik heb idd even bijgeslapen en geen veulen...ik lag er pas om 5 uur vanochtend in dus wilde wel even slapen!
Siena stond vannacht ineens te kegelen, ze had op een speen doorzichtige melk. Ze is rond 2:00 uur plat gaan liggen in de stal en heeft dat tot 4 uur volgehouden met gekreun etc. We hadden zelfs m'n vader erbij gehaald, omdat hij het ook graag wilde meemaken. Maar ze ging dus na twee lange uren weer staan...
Tijdens het liggen had ze geen ontsluiting ofzo gehad, ze had alleen een lange vulva. Vanochtend had ze geen kegeltjes meer. Niet eens prutjes. Ik heb de da vandaag weer gebeld en die zei dat er misschien wel een pootje ofzo uitstak naar het geboortekanaal, maar dat hij dan toch weer terug gedraaid was. Het was pas een verkeerde ligging als het vruchtwater ook was afgekomen en er daarna geen veulen kwam. We houden haar vandaag wel weer extra in de gaten, om te kijken of ze weer gaat kegelen. Wat trouwens raar is, bij Siena is het elke keer aan de zijkanten van de speen dat er kegels zitten, en niet op de spenen?! Is dat bij meer merries? Verder dus geen veulentjes....?

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 14:01

jeetje sjen! wat stressvol zeg! ik zou helemaal gek worden! 2 uur plat liggen!! gelukkig maar dat het niet verkeerd lag... Misschien wordt het wel verdag geboren?? Haha!

ik leef iig met je mee Ach gut

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 14:10

Dank je Bloos We gaan er zometeen weer naartoe, we gaan dan de hele dag bezig met bemesten van een stuk weiland e.d dus dan zijn we er de hele tijd bij. Je weet maar nooit of het overdag gebeurd. Vanochtend geen kegels in elk geval. Misschien staat ze er vanavond weer zo bij. De da is gelukkig op de hoogte dat ik elk moment kan bellen Haha!

Toutiemeis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 14:35

Gisteravond naar een musical geweest en had toch wel gehoopt dat er bij thuiskomst een veulie zou zijn.......
Niet dus.... Boos!

Wat een hoop stress bij jullie zeg..... Waar blijven die veulies toch?
@ Sjen: Ach gut

@ Dennis: bij jou mag het ook wel komen nou he?

Wie wil het lijstje in mijn onderschrift bijwerken..?

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 14:39

Aaah Sjen: Ach gut word wel steeds hoopvoller Haha!

@ Dennis
Bij jou mag de kleine ook wel eens komen Ja

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 14:59

Roos mocht net ff mee lopen naar de mesthoop(ong 500 meter het land in) en wat grazen. Maar er zat maar 1 versnelling op en dat was hard!!!!!! Ik wist niet wat ik zag.

M'n vriend heeft vanacht gedroomt dat Roos een vrolijke bui had(zoals daarnet) en daarna ging liggen en haar veulen uit poepte. Dus wie weet Tong uitsteken.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 15:10

Hebben jullie ook een dip gehad? Dat je gewoon niet meer wilt waken en het niet meer interesseerd? Ik heb dat vandaag, ik ben er gewoon even klaar mee.

Gelukkig begint het door jullie verhalen weer te kriebelen en kan ik het dan misschien opbrengen om vannacht daar weer te gaan wakker liggen.

Maar ik heb zo'n voorgevoel dat Nuala me nog heel erg lang gaat laten wachten. Daar heb ik dan 3 weken voor vrij genomen.... en dan bevalt ze niet eens..

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 15:13

Ja en toen was Misty niet eens overtijd en toen lag het veulen er een dag later Haha! wel erbij geweest gelukkig ivm cam en het was nog maar 11 uur Knipoog

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 15:15

hey Sjen, dat had Myrre gisteravond ook, die was ook aan het kegelen, doorzichtige melk en vanmorgen was het weer weg. Maar die van mij ging niet liggen. Ik heb het idee dat ze wat problemen heeft met de twee ruinen naast haar. Ze maakt er een hoop ruzie mee, oren plat en in de tralies hangen, best wel vervelend, gelukkig heeft ze een grote box en als het er echt aan zit te komen, dan zet ik die andere twee wel vast aan de andere kant van hun box.... Dan heeft ze voldoende ruimte

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 15:22

Sjen: jeetje gaat duren zo zeg alle tekenen hoop dat het snel doorzet nu!
toutiemeis dennis: hopelijk vandaag nog!

Nou net naar mijn dikke dame geweest en wat trof ik daar aan ipv 3 merrie's en 1 veulen 3 merrie's en 2 veulens Haha! neee niet van mijn merrie moest er nog eentje 3 weken voor jasmijn uitgerekend en vandaag dus geboren schat net een paar uurtjes oud (eigenaar niet gesproken was binnen) en een klein weekje te vroeg een merrietje.
hier een paar foto's van de kleine!!
Afbeelding
Afbeelding
En om te laten zien hoe hard het gaat hier een foto van het andere veulen ruim een maand oud!!
Afbeelding
Nu dus alleen nog mijn dikke dame en omdat ik de camera voor haar had meegenomen Knipoog
Afbeelding
Afbeelding

Bij haar geen veranderingen uiers lopen telkens ietsje verder vol en ze blijft groeien. Wel is ze super aanhankelijk normaal als ze wat lekkers heeft gehad loopt ze weer weg maar nu bleef ze maar achter me aanlopen ..
Trouwens de merrie die vandaag geveulend heeft gaf helemaal geen echte tekenen (had nog niet eens de band om)

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 15:29

@ Myrdal: als ze kegelen moet het toch wel een keer doorzetten toch? Ik hoop echt dat ze vanavond weer gaat kegelen..
@ Gitta: ze is dik zeg! Wel leuk als alle veulens bij elkaar lopen Haha!

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 15:35

Sjen: ja ze is idd flink en het gaat maar door en of alle veulens bij elkaar komen te lopen weet ik nog niet zou wel heel leuk zijn maar jasmijn staat nu in de wei ernaast met een andere merrie want die merrie die vandaag geveulend heeft vond jasmijn niet zo leuk die loppt overigins wel bij het andere veulen (dat zijn moeder en dochter) .
Dus moeder en dochter allebei met een dochter Haha!

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 15:54

Oef, Gitta, wat is ze zwaar! Alsof ze al eerder een hele stoet gehad heeft in plaats van 1. Ze lopen daar lekker zeg, wat een heerlijke wei.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 16:03

Ik open zo een nieuwe topic met foto's, dus even geduld!
Shanaya is (na anderhalve dag voorweeën, biest hebben, dan ineens gewone harsdruppels en vervolgens weer biest (apart dier)) vanmorgen om kwart voor 11 moeder geworden van een prachtige dochter. Haar naam luid S.A. Mawiyah. Ze is bruin, 3 witte sokken en 1 half wit kroonrandje (half witte/half zwarte hoef Haha! ). Ze is een enorme energiebrok die ineens opspringt en door de stal sjeest enzo, maar tegelijk superkroelerig. Moeder en dochter maken het goed en ik mag vanavond weer in mijn eigen bedje Clown

*edit* moet eigenlijk echt weg, topic + foto's houden jullie te goed, vanavond zal ik deze plaatsen...
Laatst bijgewerkt door peach2001 op 07-05-05 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 16:06

esmee_27:kop op hoor Ach gut het komt er echt een deze dagen uit !!
Myrdal:Bij jou dus ook spannend nu mischien dan vandaag een paar veulentjes tegelijk ik hoop het voor jullie.
Nicole288: ja ze is en blijft maar zwaarder worden en ze staan daar idd top hoor had je trouwens dit hele verhaal net gemaild Haha!
ShamalArabs: gefeliciteerd ben benieuwd Knipoog

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 16:47

ShamalArabs: Gefeliciteerd!!!! En wat een mooie tijd, nou ja, ik hoop dat die van mij het net zo duidelijk laat zien.

Gitta, ik hoop het ook, ik heb niet zoveel geduld....
Sjen, ja ik ben ook heel benieuwd of ze vanavond weer kegelen. Kom net van Myrre terug en behalve de spenen, ziet ze er helemaal klaar voor. Haar banden zijn los, ze heeft zelfs bovenop haar kont een punt, omdat daarna alle spieren verdwenen zijn. Haar vulva is gezwollen en staat open aan de onderkant, ze heeft er zelfs plooien aan de zijkant. En haar buik maakt een hels kabaal en is verandert van vorm.
Maar ik gun het jou van harte, jij wacht er al langer op dan ik.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 17:04

inowa schreef:
nicoline is vandaag officieel een jaar drachtig.
de eigenaar kan wel zeggen dat het dit weekend komt maar ik denk dat ze ons nog een week laat wachtten.

vreselijk vind ik dit.

ff offtopic:ik ben nu nog meer gestresst want we zouden met de dochter van de vriendin van mijn vader naar een verzorgpony van mij gaan want dat dochtertje(4 jaar) mocht op die pony rijden.
halverwege komt ze met der voet tussen de stang en spaken van de wiel.
helemaal krijsen natuurlijk.
we waren naar de huisartsenpost gegaan en ze stuurden ons naar venlo om foto,s te maken.
ik ben niet meegegaan.
maar het is waarschijnlijk gebroken.
ik kan nu echt niets meer hebben.

sorry moest het even kwijt

even wat nieuws over het kindje van 4 jaar.
ze waren eindelijk terug en haar enkel schijnt dus gebroken te zijn.
weet er verder niet veel van want ze zijn weer terug naar huis.
wel erg jammer.
dat kindje wou zooo graag op een pony zitten.

is wel offtopic maar ja.

nicoline doet alsof ze helemaal niet drachtig is.
ook helemaal niets te zien.
kan ik alsnog een dikke week gaan wachtten.
ik heb echt nergens meer zin in en kan mijn armen haast niet optillen zoo moe ben ik.
ik ga straks op de bank liggen en ga een film kijken.

iesolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 17:07

Hier ook de eerste fotos van Richtsje Atsje die 05-05-05 is geboren Haha!
Afbeelding
Afbeelding
ze is hier net geboren Knipoog

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 17:18

Jeetje wat laten die merries op zich wachten zeg... Ach gut
Misschien wachten ze op beter weer? Ik heb horen zeggen dat het de komende week beter gaat worden??? Laten we het hopen want hier wordt ik inmiddels een beetje chagerijnig van. (het wordt hier alweer donkerder en het waait als een gek.)

@ Inowa, Sjen, Esme_27, Myrdal, ..., ...: Ach gut
@ ShamalArabs: GEFELICITEERD!!! Haha!
@ Gitta: zow... die is ook rond! Bloos!

Zojuist in het droge uurtje even bij Fanja geweest. Ze stond nog niet zo lang op de wei toen ik kwam. Zodra ze me in het oog kreeg: hinnik en in galop naar het hek.
De uier was erg groot, spenen ook meer gevuld dan eerder.
Ik denk: vooruit, even lekker wandelen. Dat ging ook erg goed, totdat er een eend uit de sloot opvloog. Boos!
In passage aan de hand verder. Na een paar minuutjes werd ze weer wat rustiger. Halverwege even een hapje gras en daarna weer terug. Ik was blij dat we de boerderij bereikt hadden. Hinniken en drammen aan de hand. Raar paard, het ene moment is ze niet vooruit te branden, het volgende moment niet bij te houden.
Zal ook wel aan het weer liggen? Voordeel van al die idioterie aan de hand is dat de uier weer terugslonk naar theezakjesformaat...

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 17:36

Party!! Gefeliciteerd ShamalArabs! Party!!

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 18:27

Gefeliciteerd ShamalArabs! Knipoog

Angel haar spenen lopen nu goedvol, vanmidaag nog geen kegels...
Mag ook nu wel, bijna een week overtijd...
Het grappige is dat ze zelf morgen jarig is....
Mocht ze op haar eigen verjaardag bevallen, heb ik wel een leuke naam in gedachten... Knipoog

Toutiemeis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 18:28

Joepie joepie FOTOOOO''''SSSS!!!!!!!!
Wat een droppie zeg, aahhhhhh.....

Esme_27 schreef:
Hebben jullie ook een dip gehad? Dat je gewoon niet meer wilt waken en het niet meer interesseerd? Ik heb dat vandaag, ik ben er gewoon even klaar mee.

Gelukkig begint het door jullie verhalen weer te kriebelen en kan ik het dan misschien opbrengen om vannacht daar weer te gaan wakker liggen.

Maar ik heb zo'n voorgevoel dat Nuala me nog heel erg lang gaat laten wachten. Daar heb ik dan 3 weken voor vrij genomen.... en dan bevalt ze niet eens..

Heb ik ook.... Ik heb nou zoiets van, laaaaat maaaarrr!!!
Als ik iets hoor, denk ik ook vaak: Ach ik zie het 's ochtends wel in de stal...
Erg he?

@ Meavey: Welke naam dan!?!?!?