Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

We gaan er zometeen weer naartoe, we gaan dan de hele dag bezig met bemesten van een stuk weiland e.d dus dan zijn we er de hele tijd bij. Je weet maar nooit of het overdag gebeurd. Vanochtend geen kegels in elk geval. Misschien staat ze er vanavond weer zo bij. De da is gelukkig op de hoogte dat ik elk moment kan bellen

word wel steeds hoopvoller 
. 
wel erbij geweest gelukkig ivm cam en het was nog maar 11 uur
neee niet van mijn merrie moest er nog eentje 3 weken voor jasmijn uitgerekend en vandaag dus geboren schat net een paar uurtjes oud (eigenaar niet gesproken was binnen) en een klein weekje te vroeg een merrietje.
). Ze is een enorme energiebrok die ineens opspringt en door de stal sjeest enzo, maar tegelijk superkroelerig. Moeder en dochter maken het goed en ik mag vanavond weer in mijn eigen bedje 
het komt er echt een deze dagen uit !!
inowa schreef:nicoline is vandaag officieel een jaar drachtig.
de eigenaar kan wel zeggen dat het dit weekend komt maar ik denk dat ze ons nog een week laat wachtten.
vreselijk vind ik dit.
ff offtopic:ik ben nu nog meer gestresst want we zouden met de dochter van de vriendin van mijn vader naar een verzorgpony van mij gaan want dat dochtertje(4 jaar) mocht op die pony rijden.
halverwege komt ze met der voet tussen de stang en spaken van de wiel.
helemaal krijsen natuurlijk.
we waren naar de huisartsenpost gegaan en ze stuurden ons naar venlo om foto,s te maken.
ik ben niet meegegaan.
maar het is waarschijnlijk gebroken.
ik kan nu echt niets meer hebben.
sorry moest het even kwijt

Gefeliciteerd ShamalArabs!
Esme_27 schreef:Hebben jullie ook een dip gehad? Dat je gewoon niet meer wilt waken en het niet meer interesseerd? Ik heb dat vandaag, ik ben er gewoon even klaar mee.
Gelukkig begint het door jullie verhalen weer te kriebelen en kan ik het dan misschien opbrengen om vannacht daar weer te gaan wakker liggen.
Maar ik heb zo'n voorgevoel dat Nuala me nog heel erg lang gaat laten wachten. Daar heb ik dan 3 weken voor vrij genomen.... en dan bevalt ze niet eens..