Ze vond het best gezellig dat ik langskwam, maar de baby houdt ze nog lekker bij zich

Kvikur: Fiore betekent bloem. Ik heb mijn merrie 11 jaar geleden zo genoemd, omdat haar moeder Daisy heet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en een merrie
Nog even en ze is ook veilig
Is ze nu al veel vroeger met uier als anders eigenlijk?
Heerlijk tijdstip zo om te bevallen. Ik heb ooit een Tinker veulen gehad met zo een zwarte vlek op de knie. Super apart om te zien haha. Na het verharen is deze wel weggegaan, of ja het viel niet meer op omdat hij zwart was geworden
Heb je een foto van je merrie en de hengst waarvan ze drachtig is? Zo te zien gaat ze het niet meer lang rekken.
En Blossom nog totaal niet haha
Overigens is 2 dagen binnen niet zo een ramp. Soms kan het bv ook niet anders wegens medische redenen. Vorig jaar hebben we Yarno ruim 2 weken op stal moeten houden wegens medische redenen. Niet ideaal maar soms kan het niet anders. Ik zou dat naveltje even laten nakijken door de veearts. Vind het beeld er wat onrustig uitzien zo.
Eindelijk een knappe merrie
Hopelijk alles goed nu met moeder en kind?
Benieuwd of ze ineens volschiet ofzo. Fijn dat alles gewoon inorde was op de scan
Hoe is het met je andere dames?
Ze heeft geen zin om lang op de lijst te staan dadelijk
Wat apart om die beweging in de billen te zien.
Vooral Odin en Bleu. Blue is van haar eigen al een smeerkees en dan is Odin aan de diarree maar tegelijkertijd loopt hij de hele stal overhoop dus dat is gewoon een rotzooi elke dag. Ik ben altijd blij als ze dan eenmaal 24/7 buiten staan. Jouw veulen is idd een goeie voor een kleuren weddenschap. Was zij degene met zilver gen?
Hopelijk gewoon last van het veulen en geen koliek