Haar buik lijkt nu wel weer wat dikker? En van positie veranderd?
Vandaag

Gisteren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die kan je hier vinden: [VSW] Welk camerasysteem heb jij hangen?hielkebro schreef:Hoi, ik kom hier even inbreken als dat mag. Hier een merrie die in Juli een veulen krijgt. Nu ben ik mij aan het orienteren om een camera aan te schaffen voor boven de box. Hebben jullie tips/linkjes voor goeie camera's? Er is wifi aanwezig.

.
. Die zijn morgen nog rond en gezond.
.
. Die is het volgens mij al een beetje zat dat ik er zo bovenop zit
hielkebro schreef:Hoi, ik kom hier even inbreken als dat mag. Hier een merrie die in Juli een veulen krijgt. Nu ben ik mij aan het orienteren om een camera aan te schaffen voor boven de box. Hebben jullie tips/linkjes voor goeie camera's? Er is wifi aanwezig.
moner schreef:xyaartje, Shetlanders zijn altijd wat buikig en dan is de dracht soms moeilijk te zien, maar zo laat in de dracht hebben ze vaak wel een duidelijke buik, hopen dat Maria het stiekem tijdens de dracht niet verloren is.
Zijn het echte shetlanders met papieren van het NSPS of mini paardjes van Nmps . Die Frodo lijkt mij een minipaardje.
.
.
.
.
.
) en het internet bereikt de stal niet, zodoende een camera op signalen gekocht. (Werkt met antenne, ontvanger + beeldscherm)
Wordt je ook moedeloos van
Heel erg benieuwd hoor! Nog lekker even genieten van de zon. Zou volgende week weer 10gr kouder zijn

Mooi overzicht zo!
Ze is heel wijs met haar meisje. Gelukkig voor haar mag deze blijven

.
).