Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dustinlover schreef:Annelies wat balen zeg!
Ual jeetje die heeft haast! Ik zit precies met hetzelfde euvel dat ik hoop dat ze gewoon even normaal doet en even rustig aan doet. Denk dat die van jou niet zolang meer blijft zitten en ben benieuwd naar de ph ook!
Corint jeetje wat een verschil maar die rechtse ziet er wel "ouder" uit. Aflezen kun je het beste echt meteen doen al moet ik zeggen als 5.5 krijg en het zo stroperig wordt dat ik amper het blaadje erin gelegd krijg dat het niet meer zoveel verkleurd.
Fotsy: de jouwe maakt inderdaad ook haast!
Tamarant voor mij bij 85% van de merries heb ik de bevalling er goed op kunnen voorspellen met meestal de goede dag/nacht en soms zat ik er dan 1 dag naast.
Lana 295
[ [url=m/mMvztt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aimee is nog niks.
ual_95 schreef:Ik had wel een hele realistische droom over het veulen. Droomde dat ik via de camera naar mijn merrie keek en dat er ineens een appaloosa veulen naast lag. Leek heel erg op een quarter hengst die hier in dit topic regelmatig terugkomt. Ik werd wakker en ging totaal verbijsterd gelijk kijken