Cp, siptje, Applester, dat worden 3 veulentjes hoor! Nu moet het gewoon!!!
TB wat fijn zeg!!!
Miesjex
Geplaatst: 18-03-19 20:30
Luca03 schreef:
Voor de mensen met veulentjes van Shetlanders/mini's. Waar halen jullie je veulenhalsters?
Ik heb hier een Falabella veulen halster, bij een dierenwinkel hier in de buurt gekocht.
Heb alles gelezen maar echt heel erg te veel om nu op te reageren Skaay gefeliciteerd met je prachtige veulen! Nog een aantal mooie veulenfoto's gezien!
CP, jou merrie houdt je wel goed bezig zeg
Caesar
Geplaatst: 18-03-19 20:34
Wat fijn Tinkerbellz!
We kunnen hier ook nog slapen zoals het er nu uitziet:
7 dagen over tijd:
1 dag over tijd:
Uitgerekend op 20 april:
Merrie maakt altijd enorm uier aan en komt standaard te vroeg dus dat zal nu ook weer. Misschien zelfs nog eerder dan mijn andere 2. Nieuw is het zuchtplakaat. Ze lijkt er geen last van te hebben.
Skaay, vanochtend helemaal vergeten om je te feliciteren met Evi. Zoals hierboven al gezegd is ze met voskleur ook prachtig!
Tinkerbellz, wat fijn dat er niets ernstigs is. Kan hij komende dagen ook gewoon lekker buiten spelen.
Alicelover, wat leuk om te zien dat frummel het nog goed doet.
Ceasar, wat een uier en zuchtplaat idd! Heb mijn merrie (uitgerekend 18 april) de foto laten zien. Misschien dat ze dan ook eens voorzichtig met haar uier gaat beginnen.
Knolselder, hoe gaat het met de allerkleinste bambi?
Succes meisjes, hoop toch wel op extra babies vannacht!!
Bay is hondsbrutaal zeg...staat gewoon tegen Tara op te steigeren vandaag. Al speelt Tara altijd super ruig met die kleintjes, zo'n gaaf gezicht. Heeft ze haar oren plat in de nek en rent ze achter de baby aan maar ze zal ze nooit wat doen, geen haar beschadigen. Denk dat het de paarden variant is van "ik ga je opeten!!" terwijl je achterna wordt gezeten door een oom of tante.
Iemand vroeg een piepklein halstertje. Ik heb er ooit 1 gekocht als veulenhalstertje veeeeeel te klein. Grasgroen issie, als iemand hem over wil nemen kan dat wel
Oh wat fijn van Bambi!! zou je een schatting kunnen maken al?
Bay is een heftige jongen, mensen zijn spannend maar met de andere merries gaat hij top, heel brutaal. Zal wat worden, woensdag moet Pris weer naar de smid, hij moet dus mee op de kar en vreemd terrein...
Woogy een schatting, moeilijk... ze heeft wel wat zucht in de uier, maar voor de rest... misschien een maand of 2? Absoluut geeeeen idee, hehe. Ze krijgt nu in elk geval een beetje merriebrokjes.