Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
nathe schreef:Vulina schreef:Zo doen wij het ook Caesar, verdeeld over 3 kijkers.
en vanaf wanneer doen jullie dat dan? Ik vind dit zo moeilijk in te schatten. (eerste veulen voor fokker + merrie)
, fijn dat de merrie wat eet, en zoals je al leest kan het zelfs met alarm om gebeuren, sterkte met het verwerken en probeer maar te genieten vd andere spruit, wel blijven spammen hoor!!!
Arianne schreef:Pretty, normaal gesproken is Candora iets aan de vroege kant, 1 tot 2 weken. En dan ga ik uit van 11 maanden, dus in dit geval 12 mei gedekt = 12 april uitgerekend. Eén keer was ze ruim vijf weken te vroeg (wel een levend veulen) en dat hou je elk jaar weer in gedachten
Ella is vorig jaar ook zonder voortekenen bevallen op 307 dagen,wel dus,vanaf 300 dagen zal het bij haar onder strikte supervizie zijn,je houdt het dan toch als standaard aan.
Inderdaad knap hoe je met de feedback omgaat, respect. nathe schreef:Vulina schreef:Zo doen wij het ook Caesar, verdeeld over 3 kijkers.
en vanaf wanneer doen jullie dat dan? Ik vind dit zo moeilijk in te schatten. (eerste veulen voor fokker + merrie)

. Ik ga is even zoeken voor je, bij Equitom( in kliniek in Belgisch limburg) heeft op de facebook pagina een tijd terug 2x wat gestaan over probkemen met gehemelte. Er stond nu ook weer interessante info op over veulenen. Heel veel sterkte geef ze een knuf, en kop op hoor!!