Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Traiectum schreef:Zelf geen ervaring (eerste veulen, en m'n oude pony was niet verzekerd). Foetus is verzekerd bij dezelfde verzekering als moeder, dat was het makkelijkste qua regelen. Ik dacht dat dit Hippozorg was, ik zal het vanavond nakijken.
wisanda2003 schreef:Ik heb ook niets verzekerd... Heb te veel paarden waardoor de kosten hoog oplopen. Daarbij kost het dekken met haflingers niet zo heel veel. Er wordt ook regelmaatig gewisseld van paarden dus daar is ook een verzekring niet blij mee.
Mijn merrie zit nu op 308 dagen dracht. Je kunt wel zien dat de achterkant slapper begint te worden en de staartwortel iets omhoog komt. Daarbij vind ze het heerlijk als ik op haar bil krab. Haar staart gaat dan op zij. Verder nog geen gevulde uiers.
Is die verslapping niet erg vroeg voor een maiden merrie? Ze is trouwens wel nog ergjong, waar ik absoluut niet blij van ben, maar heb ze vorige maand pas gekocht.