Heb ook geen idee of Hera nog meer gaat veranderen voor ze bevalt, voor hetzelfde geld is ze helemaal klaar en zien we het gewoon niet toch leuk zo'n maiden!
AZ: gelukkig heeft ze er geen last van! Agarcia: idd maar even laten checken! Niet leuk zo'n hoofdpijn! Muzefee: herkenbaar, Hera heeft ook zo momenten Talische en Peetje: ben benieuwd wanneer jullie merries gaan, straks sta ik op kop van het lijstje!
Zo weer bijgelezen en faniek inderdaad respect voor zo'n lange bijleespost
Agarcia: Sterkte met je hoofdpijn, duurt veelste lang inderdaad
Neon: Neon ziet er lekker uit nu, mooi buikje
Princeps: Is het echt een aalstreep of is het countershading??
Inowa: Word spannend zeg.. Ben benieuwd
Pammes: Word spannend dan.. Ben benieuwd naar een foto van je merrie
Hier is nog niets echt veranderd.. Famke ontwikkeld nog steeds niets, ben eergisteren begonnen met merrie brok te voeren aan fab en famke, mogen ze nu wel hebben
Christadk
Geplaatst: 27-03-12 21:02
Het is wel duidelijk aan welke kant beebsie zit
Agarcia wat vervelend die hoofdpijn. Beterschap.
Princeps
Geplaatst: 27-03-12 21:41
Dustinlover schreef:
Princeps: Is het echt een aalstreep of is het countershading??
Weet niet! Wat zijn de verschillen tussen een echte aalstreep en countershading?
Countershading is alleen bij paarden die geen verdunningskleur hebben toch? Zo hebben we hier wel eens een donkere vos met aalstreep gehad. *zoekt foto*
Muzefee
Geplaatst: 27-03-12 21:46
Het was een donkere vos met onder andere ook nog eens witte haren door de vacht en manen. Moeder van hem komt uit een valkmerrie. Zelf is ze een aparte vos.
Grappig. Hier hebben we het niet veel hoor, weinig aparte kleurtjes. Hebben nog wel 2 valkjes en een palomino lopen. We noemen het altijd voor het gemak aalstreep. Stalbaas kan countershading vast niet uitspreken en ik geloof dat véél mensen die benaming niet kennen, haha.
Princeps
Geplaatst: 27-03-12 21:57
Heb het net even opgezocht... ben er nog niet zeker van maar het zou kunnen dat ze dun is Bedankt voor de antwoorden Morgen ff kijken of de streep doorloopt in de staart.
Nee hoor, dit is geen red dun. We hebben hier zelf een red dun veulen gehad en red dun-veulentjes worden erg bleek geboren en kleuren bij naarmate ze ouder worden. Dit is dus een red dun veulen:
Haha dat snap ik.. ik hoop dat ik dat dit jaar ook niet hoef.. duurt zo lang dan en dan zit ik iedere avond tot 12 uur op stal te kijken wat ze nou wel en niet doet
Nou ik ga maar snel de auto in om zo te gaan werken.. heb totaal geen zin
Hier niet hoor, merrie is nog steeds onveranderd. Dag 6 overtijd inmiddels. Ik schrok wel toen ik de OP las dat de langste DBT dracht 385 dagen was, hoop dat ik ruim daarvoor al een veulentje te zien krijg. Ik heb wel weer gedroomd, het was een bruin hengst veulen.