Neonlight schreef:3 uur geleden Gem.![]()
Enne....Reedhill's Dot Com II is gespot.
yeeaaahhh!!!!
ben benieuwd wat ze nu weer gaat brengen,vind haar veulens altijd zooo gaaf
enne,ik ga het hele jaar duimen voor je dat het een merrie word
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
IvysToeter schreef:Pauk schreef:@ Ivy.. Wij scheren de veulens ook altijd maar spuiten ze wat plat zodat ze rustiger zijn.
We laten ze niet vantevoren wennen en vaak gaat dat goed
(Ik scheer zelf nooit, vind ik mezelf niet goed genoeg voor)
Ik scheer alleen nooit een derde oor
wat geef jij ze dan? sedalin?
en hoeveel? ik dacht dat dat slecht was voor veulens.
Werd rond half 12 gebeld, heb trillend en zwetend kleren aan weten te krijgen, zus is in dr pyama mee gegaan, kwamen we bij de wei aan en zagen niks. Hadden uiteraard ook geen zaklamp meegenomen
Auto zo geparkeerd dat het licht over de wei scheen maar geen zwarte en geen bruine pony te zien. Toen met mobiel het land in gegaan, Challenge kwam ons tegemoed en Tanja zagen we verderop STAAN. Naah die heeft geen veulen hoor. Kwamen we dichterbij, en ik siste hijgend ehm.. ehm.. volgens mij.. zus: daar! links staat iets zwarts of niet? 'JAA! Pfffffff ze heeft het helemaal zelf gedaan! Oow Noom ben zo blij ze heeft het zelf gedaan! Pfffffff ben zo opgelucht!' 
ben idd ook heeel erg blij dat ze gebeld hebben! Weet niet hoe of wat er mis gegaan is, want 3 kwartier later kwamen alle telefoontjes van de melder ineens op onze huistelefoon dat mn moeder de stekker er maar uitgetrokken heeft