Ja voor je het weet is het dinsdag, gelukkig maar, ben nu toch wel benieuwd wat er aan de hand is hoor. Ik baal gewoon een beetje, heb twee paarden staan en kan niet rijden omdat ze beide een blessure hebben. En ik had natuurlijk al 5 maanden niet gereden en nu kon het weer en nu dit weer Het kriebelt zo als is mijn stalgenoten zie rijden.
PJ, fijn dat de DA nog hoop heeft!!! Maar we blijven duimen! En nu maar hopen dat je merrie geen peesblessure heeft. De DA heeft wel een drukke dag met jullie gehad zeg.
@riswa: ja we gaan door met duimen. Fijn trouwens dat het met youp al beter gaat
@neon: ha ha ja DA was weer blij met ons vandaag. Heb hem gelijk maar even wat andere dingen gevraagd toen hij er toch was, ha ha even uitgebuit maar meteen
Ja, het gaat hartstikke goed, ze is al prima op haar gemak! Als je net aan komt lopen is ze nog even voorzichtig maar na de eerste aai is ze alweer verkocht
***hangt angstvallig nog eens 14 sloten op de rollator*** Heidie, je moet wel uitgebreid pakket hebben voor vergoeding, anders krijg je zo'n saaie blauwe.
Schattig Nicole, het is net of ie lacht op de laatste foto.