Goedemorgen! Wat een schitterende foto's Whiz van die heerlijke mannetjes, ik vind ze zoooooo mooi! En wat zal je trots zijn op Lib....en ook op jezelf!
Echt helemaal super zeg. Maar even een vraagje over de webcam. Er wordt om een wachtwoord gevraagd. Wil de veulentjes namelijk wel graag even bewonderen.
Nou Lib heeft wat koorts en ik heb de DA laten komen die haar nu op een antibiotica kuur heeft gezet. Ze doet wat loom aan.. maar heeft vandaag wel genoeg gegeten.
ik ben nog wel wakker.... wat goed nieuws dat het al veeeeel beter met libbs gaat.... heb je nog nieuwe mooie foto;s van je mannetjes? en hebben ze allebei al een naam?
Oooh nu snap ik het, bij mij is het schermpje nog klein, maar Libbs dubbelbreed, alleen, bij een nieuwe pagina openen in IE, dan is het schermpje wel groter (zoals in het begin), alleen wil Libbs niet laden dan, het blijft hier wit....
Fijn whiz dat het nu beter gaat met Lib. Hopelijk blijft die Ab zo aanslaan. Vind het hele leuke toepasselijke namen voor die twee knullen van jou! Ben je al een beetje van de ergste schik bekomen ? Vind het echt een wondertje hoor!