Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hopelijk dus een merrie jah. 
zit niet mee
moest lachen om die valium
spannend hoor!

maar wél veel meer onder druk, als ik eraan kwam om te voelen hoe hard hij was, kwam er al melk uit haar tepels, die nu meer dikgelig ipv oranje wordt. Ze had ook niet zo graag dat ik eraan kwam (trok haar been op).

ze zagen er exact zó uit 

Ze sparen ze lekker op 
)
Bij Upona keek de eigenaar ongeveer 4 uur voor de geboorte naar de uier en zei: dat kan nog wel een dag of tien duren..
Die stelde ook nog niet veel voor. Ik ging toen al een paar nachten regelmatig kijken, omdat de kling veranderde en ze met de staart los van haar lijf liep. Daar heb ik meer succes mee gehad met voorspellen dan met uiers kijken. 

Chubby schreef:Ik heb nieuws, maar mag het niet vertellen![]()
Waarom niet??
Chubby schreef:Ik heb nieuws, maar mag het niet vertellen![]()
Heb even snel gekeken, ze stond nu redelijk rustig, maar kan natuurlijk elke seconde veranderen. Ga zo eerst eten en kijk denk ik onder het melken weer even. Als het er dan niet is, ga ik gespannen thuis zitten wachten op een telefoontje van de eigenaar. 
Dan kom ik ook nog aan m'n nachtrust toe, haha !
Ik belde einde ochtend de stalhouder en die riep "dat duurt nog wel een week".. Een paar uur later lag Chief er naast.. Die heeft zijn best moeten doen voor de melk, want spenen waren toen nog niet eens gevuld..
aaaaaaah! ik sterf dus nu al van nieuwsgierigheid!!!!
of sla ik de bal erg mis???
zij hoeft niks te zeggen