@farouche: ik zal het niet meer doen, maar het was even een "offtopic" reactie over een onderwerp waar we het niet meer over zouden hebben, maar kon het even niet laten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manzano schreef:Nu we toch over risico's bezig zijn... vind het zeer interessant nl.... uiteraard is er ALTIJD een risico, maar in het geval van Sierra.... wat is dan de "kritieke termijn"? Ik bedoel dus..... na hoe lang mag je er van uit gaan dat alles goed is gegaan en de darmen zich goed hebben gehouden? Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel
Stephany schreef:Dana...en ik hoop echt dat Cheyenne nu snel een veulentje gaat krijgen (en Kyra ook!)
manzano schreef:Nu we toch over risico's bezig zijn... vind het zeer interessant nl.... uiteraard is er ALTIJD een risico, maar in het geval van Sierra.... wat is dan de "kritieke termijn"? Ik bedoel dus..... na hoe lang mag je er van uit gaan dat alles goed is gegaan en de darmen zich goed hebben gehouden? Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel
adnariM schreef:Goedenavond... heb erg veel gemist volgens mij. Enorm veel blz bij te lezen. Helaas ben ik zo verslaafd geraakt dat als mijn ouders me nog 'één keer met een cam aan zien dat internet afgesloten word
Ik ben zo boos!! Hallo, zijn zo veel mensen verslaafd aan roken, dat is slechter
. Nou heb ik alleen een vraagje... ik probeer vaak even ergens illigaal (
) achter de computer te gaan, en om dan alles bij te lezen gaat niet lukken, wil iemand toevallig elke dag/om de dag een bericht doen met wat er allemaal gebeurd is? Ik ga het vreselijk jammer vinden de NLboktmerrie's te missen en natuurlijk Banner en Tootsie, dat waren echt mijn lievelingen..... Misschien dat het zometeen als ik even niet meer geweest ben dat ik dan weer wel even een paarkeer per dag met cammen, maar hoe het er tot nu toe uitziet komt het niet meer goed.... nou genoeg geluld, graag pm als je het voor me wil doen
Sjoert schreef:Ik denk dat het vrijwel direct aan de merrie te merken zal zijn als het mis gaat.
Dan zal ze koliek-symptomen gaan vertonen. (als het niet ernstig is, kan het zijn dat je het bijna niet ziet)
Vervolgens zal ze zichzelf, bij een verdraaiing praktisch opblazen.