[HK][barncam]Foalcamobsessus Eyespoppingoutus 2006 #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:01

Nu we toch over risico's bezig zijn... vind het zeer interessant nl.... uiteraard is er ALTIJD een risico, maar in het geval van Sierra.... wat is dan de "kritieke termijn"? Ik bedoel dus..... na hoe lang mag je er van uit gaan dat alles goed is gegaan en de darmen zich goed hebben gehouden? Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel

@farouche: ik zal het niet meer doen, maar het was even een "offtopic" reactie over een onderwerp waar we het niet meer over zouden hebben, maar kon het even niet laten Sorry!

crazy_funky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:04

jeetje word dus goed duimen voor sierra!!

essiether

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:11

zo sierra ik ben er hoor dus je mag best wel beginnen hoor

Splash_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:15

Ze is nog vrij rustig, ben benieuwd.. laat de alert monitor aanstaan, en de cam blijft hier ook aan! Ik heb geen problemen hoor met het beeld van Sierra.

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:17

Ik ga weer, dus doei doei, veel plezier nog met het paardenstaren

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:19

honey ligt weer lekker lag net met der hoofd/hals over de grond de "schuren" ligt nu weer normaal

LDRD

Re: [HK][barncam]Foalcamobsessus Eyespoppingoutus 2006 #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:20

Hoi,

Was ook even benieuwd maar kan de door jullie bekeken Sierra niet vinden?
Wie heeft de link?

loeske87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:21

LDRD

Re: [HK][barncam]Foalcamobsessus Eyespoppingoutus 2006 #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:24

Thanks!

Dana01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:27

goeiemorgen

ik ben weer wakker, las dat cheyenne zich redelijk heeft gedragen, ik heb geen update, ik ben er vandaag niet geweest.....ik kon het even niet opbrengen.....
maar er word goed op haar gelet door iedereen hier en door de boer, dus ik maak me geen zorgen bedankt daarvoor.....

zo, ik heb Sierra aangezet..............

Oonax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:34

Straks schuurt Kyra haar staart er nog af

Heb ze af en toe al eens zien schrapen ook.

Tinne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:36

Ik houd je MB ook bij Marije, maar ik dacht: wie weet komt er nog wat . Helaas dus.. weinig schot in de zaak .

Bij een gezonde merrie is er dan ook niet een risico dat de darmen draaien oid? Want net als wat Sjoert zegt, als het veulen eruit is, dan is er opeens veel ruimte...

Kimmes

Re:

Hi Dana,ik heb ook opgelet voor je hoor.Ze is vrij rustig geweest.
Gaat het weer een beetje?

manzano schreef:
Nu we toch over risico's bezig zijn... vind het zeer interessant nl.... uiteraard is er ALTIJD een risico, maar in het geval van Sierra.... wat is dan de "kritieke termijn"? Ik bedoel dus..... na hoe lang mag je er van uit gaan dat alles goed is gegaan en de darmen zich goed hebben gehouden? Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel

Ik denk dat we het dan wel over een termijn van 2 weken kunnen hebben.En met natuurlijk steeds minder kans.Dus de eerste 2/3 dagen na de bevalling de meeste kans en dan afnemend.
Als ze die 2 weken door is,kun je er wel vanuit gaan dat alles op zijn plek blijft zitten.
Het duurt best een tijdje,voordat de baarmoeder weer het oude formaat heeft namelijk

Stephany

Re:

Kyra...je mooie staart!!

Ben je alweer wat opgeknapt Dana? Chey is inderdaad rustig geweest!

crazy_funky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:41

zo.. hoelang staat kyra al te schuren joh
honey word weer lekker vertroeteld

pff snel beter worden dana!!!

Dana01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:42

niet echt nog Kimmes en Steph. maar ik overleef het wel, die paar uurtjes slaap hebben me wel goed gedaan.......

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:43

het spijt me maar moet toch heel even offtopic : wat heb ik zin in juni, dan komen onze eerste veulentjes weer ,

weer ontopic, ik vond honey net erg onrustig, nu wordt ahar staart weer even mooi gevlochten

Stephany

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:43

Dana...en ik hoop echt dat Cheyenne nu snel een veulentje gaat krijgen (en Kyra ook!)

adnariM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:44

Goedenavond... heb erg veel gemist volgens mij. Enorm veel blz bij te lezen . Helaas ben ik zo verslaafd geraakt dat als mijn ouders me nog 'één keer met een cam aan zien dat internet afgesloten word Ik ben zo boos!! Hallo, zijn zo veel mensen verslaafd aan roken, dat is slechter . Nou heb ik alleen een vraagje... ik probeer vaak even ergens illigaal ( ) achter de computer te gaan, en om dan alles bij te lezen gaat niet lukken, wil iemand toevallig elke dag/om de dag een bericht doen met wat er allemaal gebeurd is? Ik ga het vreselijk jammer vinden de NLboktmerrie's te missen en natuurlijk Banner en Tootsie, dat waren echt mijn lievelingen..... Misschien dat het zometeen als ik even niet meer geweest ben dat ik dan weer wel even een paarkeer per dag met cammen, maar hoe het er tot nu toe uitziet komt het niet meer goed.... nou genoeg geluld, graag pm als je het voor me wil doen

Dana01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:45

Stephany schreef:
Dana...en ik hoop echt dat Cheyenne nu snel een veulentje gaat krijgen (en Kyra ook!)

doe eerst de dames van Marije maar, Chey mag van mij wachten tot het weekend, dan ben ik wel weer beter

zo, en nu weer ontopic, ik vind sierra vrij rustig ....

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:48

manzano schreef:

Ik denk dat het vrijwel direct aan de merrie te merken zal zijn als het mis gaat.
Dan zal ze koliek-symptomen gaan vertonen. (als het niet ernstig is, kan het zijn dat je het bijna niet ziet)
Vervolgens zal ze zichzelf, bij een verdraaiing praktisch opblazen.

Shani_1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:52

adnariM schreef:
Goedenavond... heb erg veel gemist volgens mij. Enorm veel blz bij te lezen . Helaas ben ik zo verslaafd geraakt dat als mijn ouders me nog 'één keer met een cam aan zien dat internet afgesloten word Ik ben zo boos!! Hallo, zijn zo veel mensen verslaafd aan roken, dat is slechter . Nou heb ik alleen een vraagje... ik probeer vaak even ergens illigaal ( ) achter de computer te gaan, en om dan alles bij te lezen gaat niet lukken, wil iemand toevallig elke dag/om de dag een bericht doen met wat er allemaal gebeurd is? Ik ga het vreselijk jammer vinden de NLboktmerrie's te missen en natuurlijk Banner en Tootsie, dat waren echt mijn lievelingen..... Misschien dat het zometeen als ik even niet meer geweest ben dat ik dan weer wel even een paarkeer per dag met cammen, maar hoe het er tot nu toe uitziet komt het niet meer goed.... nou genoeg geluld, graag pm als je het voor me wil doen

wat klöte voor je miran.....

FennekeR
Full-Time Bokker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:53

O jeetje Sjoert dat klinkt vreselijk..... laten we hopen dat dat niet gebeurt.

crazy_funky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:57

wat vervelend voor je miran,.. ik heb je een berichtje gestuurd

hmm dat klinkt niet echt goed sjoert.. hopen dat het bij sierra niet gebeurd..

Kimmes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 21:58

Sjoert schreef:
Ik denk dat het vrijwel direct aan de merrie te merken zal zijn als het mis gaat.
Dan zal ze koliek-symptomen gaan vertonen. (als het niet ernstig is, kan het zijn dat je het bijna niet ziet)
Vervolgens zal ze zichzelf, bij een verdraaiing praktisch opblazen.

Klopt.Bij een verdraaiing is de uitgang dicht,dus zal,als er niets aan gedaan wordt,uiteindelijk het boeltje klappen.Brrrr...
Allemaal maar heel hard duimen,dat dit allemaal niet gaat gebeuren en alles gewoon goed gaat