Gefeliciteerd suffie knolselder goldenarrow Drie merries zalig
Even spannend dan goldenarrow idd die nageboorte kan echt zo hangen tegen hun benen
Kiki wat een bijleespost amai Die strips moet ik ook nog even zoeken
Jet
Geplaatst: 09-04-23 09:49
Zo, gister een lange dag weggeweest en wat een pagina's erbij...
Stal_HD, wat een naar bericht van Flirt en haar veulentje. Het was je zo gegund om er een mooi merrietje bij te hebben, dikke ! Hopen dat Flirt snel weer de oude is.
Quir, Suffie, Knolselder en Golden Arrow, van harte gefeliciteerd met jullie merrieveulens!
Quir, wat goed dat je zo snel ontdekt hebt dat de merrie niet in orde was. Hoe is het nu inmiddels na de behandeling?
Golden Arrow, drinkt het veulen inmiddels goed? Toch fijn dat jullie erbij waren als de merrie tegen de kant kwam, anders was het vast niet goed gegaan.
En de rest natuurlijk ook bijgelezen, maar maar even niet op gereageerd.
Heb Estonia nu het halster om. Met alle paarden buiten was het zo gepiept. Denk dat ze vanochtend zoveel stress had van het moeten verdedigen, dat ze mij ook als bedreiging zag. Nu met de rust is ze weer zoals ik haar ken
Veulen drinkt nu wel. Het helpt ook dat ze nu tussen de juiste benen zoekt Ze heeft net even gedronken toen ik Estonia vast had en nu weer nu ik haar los heb staan. Heb er wel vertrouwen in nu dat het goed is. Toen ik net op stal kwam lag ze ook lekker te slapen.
Onze Triple is alweer 1 maand oud! Wat vliegt de tijd Ben een weekje niet bij ze geweest ivm de geboorte van ons zoontje en ineens staat er een heel paardje in de stal
Uier vanmorgen, stond toen al een uurtje of 2 buiten
Op stal had ze net wat minder dan de helft van haar hooi laten liggen. In de paddock leek ze ook wat onrustig, loopt veel heen en weer. Rondje lopen, eten, rondje lopen, knuffel met verschillende paarden, eten, rondje lopen. Niet zoals ze normaal is.
SparkYY_8 gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje
xsurfdiary
Geplaatst: 09-04-23 11:04
Hele nacht gewaakt, net een rondje in het bos met de andere pony ja dan word je gebeld echt midden in het rondje, 10km van huis hahahaha. Nu heel snel in de auto