Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AM_Horses schreef:Dat apart voeren vindt ik zo een goede oplossing. De reactie van dit veulen zou ik ook niet tof vinden. En zou ik wel hard aanpakken. Mijn veulens mogen ook niet slaan en ben hier al snel duidelijk in. Straks als hij groot is met dit gedrag, wil je echt niet.
Heb al vaker hengstveulens gezien waar je de stal niet in kon omdat ze sloegen of op je springen. Beter even duidelijk zijn, als dat er straks ongelukken gebeuren. Maar dat is mijn mening.
Rianne1807 schreef:AM_Horses schreef:Dat apart voeren vindt ik zo een goede oplossing. De reactie van dit veulen zou ik ook niet tof vinden. En zou ik wel hard aanpakken. Mijn veulens mogen ook niet slaan en ben hier al snel duidelijk in. Straks als hij groot is met dit gedrag, wil je echt niet.
Heb al vaker hengstveulens gezien waar je de stal niet in kon omdat ze sloegen of op je springen. Beter even duidelijk zijn, als dat er straks ongelukken gebeuren. Maar dat is mijn mening.
Eens!!
Meteen consequent zijn in wat wel mag en wat niet
Helpt bij solana erg goed, heb er geen dol meer mee.
mirjamalvaro schreef:Jeee een blijvertje Rianne!!
Richo zou bezoek krijgen vandaag (kijkers). Stond dus al vrolijk op stal te wachten. Niet op komen dagen, daar heb ik nu zo'n hekel aan he. Zeg dan gewoon af.
mirjamalvaro schreef:Jeee een blijvertje Rianne!!
Richo zou bezoek krijgen vandaag (kijkers). Stond dus al vrolijk op stal te wachten. Niet op komen dagen, daar heb ik nu zo'n hekel aan he. Zeg dan gewoon af.