Gefeliciteerd Moos en Kabayo! Fijn dat alles goed is
En Mooney ook nog gefeliciteerd!
floripori17
Geplaatst: 26-03-22 11:55
Jaa eindelijk! Gefeliciteerd kabayo Ik vind haar ook heel bijzonder met veel zwart en hoge witte benen Benieuwd naar de droogfoto's!
Moos ook gefeliciteerd met een erg groot en knap veulen!
Ga wow je hebt er nog veel in de wacht zeg!! Jij mag nog even door dus!
Dag... 295 ...
Vieze buik
Benieuwd of ze het tot uitgerekend uit gaat dragen maar heb zo het gevoel dat ze eerder gaat dit jaar...
xYaartje
Geplaatst: 26-03-22 11:59
Neonlight schreef:
Het zijn inderdaad wel heel veel merrieveulens. Zijn al weer op als ik aan de beurt ben, story of nu life.
Hier dus ook. Maria heeft sowieso een voorkeur voor hengstveulens (alle veulens die ze tot nu toe heeft gehad waren hengstveulens. Nog nooit een merrie veulen gehad van haar), maar uit de combinatie Maria x Frodo hopen we stiekem echt op een merrieveulen dus hopelijk blijft er nog een merrie veulen over voor jou en mij.
Goldenarrow wat super knap van de baby Ze heeft een heel mooi luxe hoofdje
Mukiwacobs ze zien er zo mooi wit uit! De meeste tinkers die ik zie zijn geel Mooi hoor!
Floripori Dankje! Het heeft ook wel wat inderdaad.. Ze ziet er goed uit, haar uier nu ook
Neonlight ik hoop dat je gewoon een merrietje krijgt
Ik hoop dat iedereen krijgt wat die graag wil! En dat de merries nog niet op zijn
Xyaartje veilig
Redd nou ze was heel stiekem. Vertel het hier onder even Hopelijk stopt ze met melk lekken en lekt ze nu eens een veulen
Eilinora ze is nog mooi wit Ben benieuwd of je berekening klopt
Caresse de veulenverf was op bij Zilver. Die heeft ze blijkbaar aan de merrie van Moosss verkocht
Even wat bijgelezen. Wat een drukke dag is het toch vandaag. Ik kwam iets voor 6u van bed. Keek op de camera. Zilver staat rustig. Denk nou prima, weer niks vannacht... ik doe de camera uit en alarm, want ik zou toch zo naar de stal. Ik heb 2 oppashonden hier dus daar ging ik eerst heen. Eten geven en naar buiten , in huis nog wat omrommelen en toen naar de stal rond kwart voor 7. In die driekwartier tijd heeft ze er dus een veulen uitgegooid, die ook nog vlot stond. Veulen was nog nat, uier nog onaangetast en de nageboorte er nog aan. Ik snel mijn ouders van bed plukken (sorry ). Ze dronk al vrij vlot, net als poepen. Ik heb d'r overige boxen gemest en toen was de nageboorte er ook al af. Ik stond vanochtend ook nog model voor een fotografie workshop met de hond, dus ik moest half 9 ook nog weg. Gelukkig leek alles goed en hebben mijn ouders een oogje in het zeil gehouden. Ze staan al sinds half 12 lekker buiten. Zag haar ook al plassen en nog een keer poepen. Dit komt wel goed Lieve Minthe en Zilver Telefoon foto "Hahahaha en jij maar waken " Ze hebben de gek er maar mee
Gefeliciteerd Moos, Moneey & Kabayo Wat een mooie veulens!
xYaartje
Geplaatst: 26-03-22 17:18
Hele knappe dame Kabayo! Stiekeme Zilver. Laat ze je nachten waken. Floept ze het veulen eruit terwijl je niet kijkt. Merries ook
Hier niks hoor. Mevrouw Maria staat rustig te grazen. Jenny en Zoë trokken net nog een sprintje door de wei dat ik dacht: hoe dan??? Met die dikke buiken verwacht je dat ook niet meer Zo maar eens de uier bij Maria checken. Kijken wat ze besluit te doen.
For_Que
Geplaatst: 26-03-22 17:18
Hier vandaag een hele natte bil lijkt een soort ingedroogd slijm, dit is al wel een aantal dagen en kan op de camera zien dat het uit haar kling loopt als ze ligt wanneer ze dan opstaat zie je een hele natte plek… Vanmorgen dus opgedroogd maar wat kan het zijn? Ik heb 2 weken geleden wel steeds een kleine hoeveelheid bloed gezien uit de kling dierenarts geraadpleegd en die dacht aan een gesprongen ader ivm de druk op de kling bij het liggen… maar nu dit… wat denken jullie dierenarts weer bellen? Of kent iemand dit? Het stinkt niet , ook niet bij haar kling en het lijkt een soort slijm
Kabayo, ze is echt prachtig. Fijn dat alles goed gaat.
Ik heb ook eindelijk weer eens leuk nieuws te melden. Ik ben sinds gisteren de eigenaar van een 5 jarige drachtige elite merrie van Impresario. Zij is al op 9 april uitgerekend. Zij is drachtig van expression. Ik heb in dit topic al een prachtig veulen van expression voorbij zien komen. Dan hebben wij als het goed gaat dit jaar toch twee veulens in de wei.
For que: het zou mij niet lekker zitten zoiets en idd bellen.
Kabayo prachtig om te zien op je fotos hoe zilver haar neus steeds op het veulen legt. Dat doet mijn merrie ook heel veel. Als ik haar dat niet laat doen de eerste keren bij het buiten zetten wordt ze gek
Cynthia82
Geplaatst: 26-03-22 18:25
Kabayo, ik vind haar echt mooi! Ik hou hier ook meer van dan van echt bont.
Fi was gisteren 10 maanden drachtig. Ik ga er vanuit dat dit de laatste maandupdate is