Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Zijn nu zo'n 2 maanden bezig en het gaat echt super, maar goed, alle veulens van Goldy waren tot nu toe zeer makkelijk in de omgang en Bailey zal daar als kleindochter ook wel wat van meegekregen hebben.
Mijn ouders hebben t weiland gelijk achter de stallen, ben ik wel blij om. Dan kun je de paarden toch steeds in t oog houden. (Ik woon zelf 5minuten verderop, lekker makkelijk.) Het maakt mij ansich niet zoveel uit waar ze staan, als er maar toezicht op kan zijn
De boer die het weiland naast mijn ouders heeft woont zelf zo'n 10 minuten verderop, die is ook wel blij dat wij zijn vee wat in de gaten kunnen houden. Wij bellen ook gelijk als er iets aan de hand is.
Ook lekker voor mijn gemoedsrust.

Nee, dat wordt vast een megaveulie!
Misty's veulen had ik nooit zien bewegen tot vorig jaar een aantal keer flink, het eerste hengstje. Bij ons shetje zagen we het destijds bewegen hengstje en ook bij Kita toen ze Atash kreeg en alle merries gewoon niet.

Kan ze dun zijn? 

We denken dat het veulen haar dwars heeft gezeten, zeg nou zelf, daar wordt je humeur niks beter van. 
Dat duurt te lang... Geen spanningen die de hoofdpijn veroorzaken?