paardje van m n werk die is eind maart uitgerekend maar zie je heel weinig aan, highlight is nog een stuk dikker! (maar van m n werk is ook haar eerste veulen)
Ik heb onze moeke ook lekker gepoetst. Plukken haar zitten achter mijn oren. En lekker gewandeld. Ze had nu voor het eerst wat zucht voor haar uiers zitten. Na het stappen was dat weer minder. Vind het allemaal erg spannend worden hoor . Graag allemaal duimen dat het nog minimaal 70 dagen (en liefst nog wat langer!) blijft zitten deze keer!
Zo ben er ook weer eens. Mijn paard is nu zo'n 227 dagen drachtig. Vandaag wilde ze haar krachtvoer niet eten, at wel hooi, was wel alert. Maak me nog maar niet te druk, zolang ze hooi eet. Kijk morgen hoe het gaat.... Sommige schieten al erg op hier!!
ik lees nog wel alles mee maar heb zelf weinig te vertellen..
noortje is nog steeds lekker rond en haar humeur is wisselend.. zondag was ze onwijs knuffelig en mocht zelfs haar uier aanraken.. (mocht er eerder nog niet eens naar wijzen) niet dat het nu echt van harte ging, maar voelde iig twee speentjes, verder kon ik niet voelen want dat wilde ze dan weer niet, dus hoe het verder staat weet ik niet, aangezien ze en vet klein klein is, en haar buik mega, en dan al dat haar niet te vergeten. maar we wachten af ga dr ook niet teveel plagen daarmee
vandaag was ze dan weer wel een beetje chaggerijnig maar dat is wel grappig
AGarcia
Geplaatst: 04-01-11 22:05
annastasia schreef:
Agarcia, met hoeveel dagen reken jij? Zit bij ons een verschil van een 9 dagen in aantal dagen dracht, maar in uitgerekende datum maar een dag of 2-3
hier alles rustig en heb haar lekker gepoetst ga straks rond 12.00 uur nog eens en dan kijk ik wat ik vannacht doe moet morgen namelijk zeer vroeg eruit voor een onderzoek met mijn dochter dus die slaap kan ik dan wel goed gebruiken.
haar uiers mag ik onderhand ook niet meer aanraken enkel kijken meer niet lol
ja iedere x als ik me hand omhoog deed liep ze weg en oren naar achteren dus dan laat ik haar ook in die waarde en laat haar fijn met rust
melanie_h
Geplaatst: 04-01-11 22:26
Linda, ik hoop in iedergeval dat je vriend de cam aan de praat krijgt dat scheelt je weer wat op en neer getaffel. Trouwens was ik vergeten te vragen heb jij stroom in je stal stopcontact ergens in de buurt.
Verder hier ook niet veel te melden. Alle dames zijn nog rusig. Aranka gaat ook nog steeds goed. uiertjes zijn wat voller als normaal, maar nog lang niet alarmerend dus die gaat de goede kant op. Zou het dit keer dan toch....Ooh ik durf het bijna niet te hopen!
ja duh, kom jij daar met je koude handjes elke twee uur aan haar uiers prutsen, ze zal wel denken... haha! Denk dat haar veulen heeft geproefdraaid of hoe heet je dat.
maar bon, ik ga mij nuttig maken, en kijken hoe ik dat broodmachien moet gebruiken.
ik hoop ook echt voor je dat het wel vrij snel komt hoor... heb ook wel eens gelezen dat een merrie net zo deed/was als die van jou en vervolgens gebeurt er ineens niks meer en ben je zo weer een paar weken verder... wel irritant die onzekerheid.. is bij ons ook allemaal maar afwachten. we hebben dan wel een schatting maar ja wat zegt dat.. sommige veartsen schatten namelijk wel, maar anderen zeggen ook dat ze dat niet kunnen schatten..
ja ik wen niet zo aan dat zachte brood van hier, ik ben een franse warme bakker gewoon , hoezo verwend.
melanie_h
Geplaatst: 04-01-11 22:35
Moet zeggen dat ik zacht brood wel lekker vind. Hier net over de grens in Duitsland waar ik boodschappen doe hebben ze van dat stevige brood en daar hou ik weer niet van . Ga voor mijn brood altijd toch maar gewoon in Nederland halen.
onley
Geplaatst: 04-01-11 22:43
Melanie stroom word geregeld als die hem aan de praat krijgt
ik heb altijd handschoenen aan dus geen koude handjes lol en het brood van duitsland vind ik ook niet lekker ik ga ook liever naar nederland mijn brood halen hoor
ik duim met je mee Melanie dat je een leuk veulentje gaat krijgen van je merrie
Laatst bijgewerkt door onley op 04-01-11 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt