Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Is het waar dat de temperatuur zakt als de geboorte nadert? Moet nl Unaira sowieso al twee maal daags tempen omdat er bij ons op stal eentje met een fikse verkoudheid staat en unaira daar natuurlijk nu extra vatbaar voor is. En koorts kunnen we nu niet gebruiken !! dus ben haar nu twee maal daags aan het tempen, maar als het waar is van die temp wisseling vlak voor de geboorte, blijf ik dit nog een paar weken langer volhouden......ben er nu aan gewend om sochtends voor mijn werk al te gaan tempen
yashilha schreef:Yashilha is vandaag 330 dagen drachtig
Liberance schreef:Heb eigenlijk stiekem nog wat vraagjes![]()
Staan jullie paarden op stro, krullen oid nu de bevalling er bijna aan komt?vlas, voor de bevalling komt er stro in de boxHebben jullie een voorkeur voor geslacht of maakt het niks uit?maakt niet uit, in dit geval zou ik liefst een hengst hebben , de eigenaar waarchijnlijk een merrie
Houden jullie het veulen of verkopen jullie het?hengst gaat weg, merrie blijftGebruiken jullie een birthalarm camera of andere dingen?geen birthalarm, wel een cam, straks ook via internetNog meer adviezen en maatregelen?? blijf kalm en zorg dat je alle telefoonnummers bij de hand hebt....en het belangrijkste.... geniet ervan
Rian1984 schreef:Ahh Jenny, waar kanik tegen die tijd kijken naar de bevalling